Страдащата и без това заради имиджови проблеми и спадащи продажби луксозна марка за бельо Victoria's Secret се сблъсква с нови проблеми заради породената от коронавируса криза. Финансовият инвеститор Sycamore Partners възнамерява да поиска отмяна на придобиването на 55-процентов мажоритарен дял в модната марка, договорена през февруари, както потвърди в сряда компанията майка на Victoria's Secret - L Brands.
Sycamore заведе дело в съд в Делауеър, за да отмени сделката. L Brands настоява договорът за покупката да бъде изпълнен и ще го защитава в съда, предава DPA.
Всъщност бе решено Sycamore Partners да придобие мажоритарен контрол за 525 млн. долара (485 млн. евро), а L Brands да запази 45% дял от бизнеса на Victoria’s Secret, който включва насочената към младежите верига Pink. L Brands трябваше да използва приходите от продажбата, за да изплати част от своя дълг, оценяван на 5,5 милиарда долара. Като цяло сделката оцени Victoria's Secret на 1,1 млрд. долара.
Въпреки това, тъй като L Brands затвори множество магазини, пусна служители в отпуск и прекрати плащането на наеми вследствие на пандемията, споразумението е невалидно, твърди Sycamore. Акциите на L Brands временно се сринаха с над 25 процента на фондовата борса и за кратко бяха спрени от търговия.
Трансакцията се случва след години на скандали и незадоволителни продажби във веригата за бельо. Компанията се опитва да подобри имиджа си, белязан от твърденията за мизогинистична култура по време на управлението на бившия ръководител на маркетинга Ед Разек.
В рамките на компанията майка L Brands Victoria's Secret отдавна се превърна от отличен пример в сериозен проблем. Марката за бельо, която изпращаше международния елит на топмоделите на подиумите на помпозните си модни ревюта, се бори с кризата от дълго време.
Със своя маркетинг от типа „Sex Sells“, който се фокусира върху безупречни, леко облечени женски тела, лейбълът се превърна в спънка във времена на оживени дебати по темите „Body Shaming“ и движението „#MeToo“. Скорошните съобщения за обвинения за тормоз срещу мениджъри оказаха натиск върху марката бельо.
Споразумението със Sycamore също така предвиждаше противоречивият директор на L Brand Лесли Уекснър да се оттегли от марката веднага след приключване на трансакцията. Но той трябваше да продължи да заема позиция в борда, стана ясно през февруари.
Репутацията на 82-годишния мъж пострада сериозно заради връзката му с американския милионер Джефри Епстайн, който се самоуби в затвор в Ню Йорк миналия август след скандал за злоупотреби. Твърди се, че Уекснър е поддържал тесни бизнес отношения с Епстайн в продължителен период, което доведе до ожесточена критика към шефа на L-Brands.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?