Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Takeaway.com: Поръчките през март се свиха само временно

Компанията очаква завръщане към нормалния си бизнес едва след края на пандемията

Takeaway.com: Поръчките през март се свиха само временно

Снимка: corporate.takeaway.com

Just Eat Takeaway, най-голямата европейска компания за поръчки и доставки на храна, обяви, че поръчките ѝ временно са се свили през март, тъй като ресторантите са затворили като част от мерките, наложени от правителствата за овладяване на новия коронавирус, предава Ройтерс.

Но обемът на поръчките се е възстановил силно до края на март, включително на основните пазари на компанията – Нидерландия, Германия и Полша. В Нидерландия около 2000 нови ресторанта са се регистрирали за услугите ѝ, след като правителството нареди заведенията да спрат работа.

Обемът на поръчките на основните пазари след това се е повишил значително, въпреки компанията очаква завръщане към нормалните нива час след кризата.

Още по темата

„Takeaway.com е една от малкото привилегировани компании, които са умрено засегнати от кризата“, коментира главният изпълнителен директор Жиц Гроен в интервю. „Най-забележителният ефект върху нашето представяне е, нещо, което сега вярваме, че е временно въздействие върху нашите поръчки за март.“

Обемът на поръчките в Нидерландия се е увеличил с 11% през първото тримесечие. През миналия месец Takeaway заяви, че ще гарантира отлагане на плащанията на нидерландските ресторанти в платформата си, които са засегнати от проблемите с пандемията.

Общите поръчки на групата са скочили с 50 на сто за първите три месеца на 2020 г., подкрепени от придобиването на германските операции на Delivery Hero през април миналата година.

Takeaway.com придоби операциите на своя базиран във Великобритания конкурент Just Eat през януари, макар че британските регулатори все още разглеждат сдлката, а фирмите се управляват отделно, докато се чака финална зелена светлина за споразумението.

 

В началото на пандемията, като предпазна мярка срещу коронавируса, Takeaway.com започна да доставя храна без физически контакт. Това е приложимо за всички ресторанти на платформата, а куриерите са инструктирани да звънят на звънците на клиентите и да оставят опакованата храна пред вратата. През последните седмици Takeaway.com е предоставила инструкции за здраве и безопасност на всички служители и куриери, а членове на персонала се обучават специално на правилни превантивни мерки, както и как да съобщят за подозрителна ситуация. Компанията също дистрибутира хигиенно оборудване сред куриерите си, като например антибактериални дезинфектанти за ръце.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Австрия превръща родния дом на Хитлер в полицейски участък