Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Търсенето на Jameson в САЩ тласна резултатите на Pernod Ricard нагоре

Производителят на алкохолни напитки отчете по-висок ръст на продажбите от очакваното

Търсенето на Jameson в САЩ тласна резултатите на Pernod Ricard нагоре

Снимка: архив Ройтерс

Вторият най-голям производител на алкохолни напитки в света Pernod Ricard отчете ръст на продажбите, който надмина прогнозите, след като търсенето на нейното ирландско уиски Jameson нарасна в САЩ, пише Bloomberg.

Приходите са се увеличили с 4% през първото тримесечие от фискалната година на базираната в Париж компания. Анализаторите очакваха ръст от 2,7%. Акциите на компанията повишиха стойността си с 3% до най-високото си ниво от юли 2015 г.

Продажбите са скочили с 8% в Северна и Южна Америка, а в Европа – с 6%, надминавайки очакванията.

В САЩ, най-големият пазар на Pernod Ricard, Jameson насърчава растежа в категорията на ирландското уиски. Това компенсира слабостта в Китай, където търсенето на скъп коняк и скоч се сви заради правителствените мерки срещу корупцията и необичайните разходи по високите етажи на властта.

"Приходите за първото тримесечие потвърждават, че след няколко години на застой, растежът най-сетне се възобновява“, коментира Едуард Мънди, анализатор в Jefferies.

Още по темата

Цената на акциите на Pernod скочи с 2,4% до 11,05 евро в 9:14 ч. в Париж. От началото на годината тя е нараснала с 5,7%, докато тази на книжата на конкурента Remy Cointreau е отбелязала ръст от 20%.

Освен Jameson, американците пият повече текила Avion и Altos, както и шампанско, в това число Mumm и Perrier-Jouet, заяви в интервю главният финансов директор на компанията Жил Бугар.

Pernod е уверена, че за цялата година може да има подобрение в Китай, но на този етап не се ангажира да заяви, че ще се върне към растежа, обясни Бугар.

Компанията потвърди прогнозата си за растеж на годишната печалба с между 2 и 4%,

"Имаме добър старт на финансовата година, в съответствие с нашата годишна прогноза“, коментира главният изпълнителен директор Александър Рикар.

По-рано тази седмица Remy Cointreau отчете продажби, които надминаха прогнозите, подпомогната от американското търсене на коняка Remy Martin и от възстановяването на бизнеса ѝ в Китай. Органичните данни на Pernod не включват придобиванията, продажбите на активи и валутните колебания.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Деляна Петкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Защо онлайн казината искат да пращаме копие на личните си карти