IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

В опит да подобри имиджа си McDonald’s започва битка с парниковите емисии

Целта на компанията е да намали вредните емисии, отделяни от нейните офиси и ресторанти в атмосферата, с 36% до 2030 г.

15:43 | 20.03.18 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

В опит да подобри имиджа на компанията ръководството на McDonald’s обяви, че ще предприеме действия за намаляване на вредните емисии.

Сред мерките на най-голямата верига ресторанти в света е монтиране на LED осветление, както и осигуряването на по-ефективно кухненско оборудване от енергийна гледна точка. Целта на компанията е да намали вредните емисии на своите ресторанти и офиси с 36% до 2030 г. спрямо нивата от 2015 г.

В същото време готвените промени в процеса на производство на говеждо месо ще редуцират парниковите газове по веригата за доставки с 31%, заявиха от McDonald’s, цитирани от Bloomberg. Доставчиците на компанията експериментират с нов начин за ротационна смяна на териториите за паша на стадата, което позволява възстановяването на земята след животните и намаляване на парниковите газове, отделяни при отглеждането им.

Според ръководството всички мерки, взети заедно, ще бъдат еквивалентни на това 32 млн. автомобила да излязат от движение за срок от една година.

Според ръководителя на веригата за доставки на компанията Франческа Дебиас по този начин ще се подобри представянето на бизнеса и в същото време ще се отговори на очакванията на клиентите.

„Трябва да инвестираме в области, които са важни за нашите клиенти“, заяви тя и допълни, че „климатичните промени са най-големият екологичен проблем на нашето време“.

Главният изпълнителен директор на компанията Стив Ийстърбрук се опитва да подобри имиджа на McDonald’s откакто зае поста през 2015 г. Сред промените, които настъпиха под негово ръководство, е смяната на някои замразени хамбургери с прясно месо, както и премахването на антибиотиците от пилешкото месо и на царевичния сироп от хлебчетата. Също така миналата година веригата представи план за подобряване устойчивостта на индустрията за производство на говеждо.

Веригата е взела сегашното си решение, след като по-рано тази година тя си постави за цел да започне рециклиране на боклука от всички свои 37 000 ресторанта по света до 2025 г. Също така от ръководството ѝ заявиха, че възнамеряват да направят опаковките на храната по-екологични, да предприемат мерки за опазването на водните и горски ресурси, както и за защита на животните.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:06 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
bgMan
преди 6 години
Да започне битка с ***, които продава като храна ако иска да си промени имиджа. Всичко друго е заблуда и отклоняване от истински важната тема.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още