Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Versace планира да открие десетки нови магазини идните три години

Новият собственик на бранда иска да удвои годишните продажби

Versace планира да открие десетки нови магазини идните три години

Снимка: Архив Ройтерс

Новите собственици на емблематичната италианска марка Versace искат още магазини и то бързо.

Capri Holdings Ltd., която купи компанията за близо 2,2 млрд. долара в края на миналата година, планира да отвори десетки нови магазини всяка година, както и да ремонтира вече съществуващите в опит да изпълни целта си – да удвои годишните продажби на Versace. Това съобщават от ръководството на компанията, цитирани от Bloomberg.

Още по темата

Също така Capri Holdings ще похарчи допълнителни средства и за маркетинг, разширявайки марката в полето на дамските чанти и аксесоарите.

„Пределно ясно е – продуктивността на нашите магазини не е тази, която трябва да бъде“, заяви Джонатан Акеройд, главният изпълнителен директор на Versace, който се надява да удвои продажбите на квадратен метър в бутиците на марката.

„Нуждаем се от драстично увеличение на продуктивността и това наистина ще бъде реалният двигател, за да достигнем до (целта за приходи от – бел. ред.) 2 млрд. долара“, посочи той.

Capri, която също така притежава марките Michael Kors и Jimmy Choo, иска да увеличи броя магазини на Versace от 188 на 300 до 2022 г. с нови локации във всеки географски регион. Над половината от съществуващите магазини на марката към момента се намират в Азия, като само 40 са в Китай.

Тази седмица марката предстои да открие нов магазин в Пекин, който ще бъде и най-големият в Китай, като също така обмисля отварянето и на втори магазини в Пориж и Лондон.

По статията работи: Елена Илиева
Още по темата: Новини Versace моден бизнес

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
ЕЦБ ще се включи в прайда във Франкфурт