IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Versace планира да открие десетки нови магазини идните три години

Новият собственик на бранда иска да удвои годишните продажби

22:34 | 05.06.19 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Новите собственици на емблематичната италианска марка Versace искат още магазини и то бързо.

Capri Holdings Ltd., която купи компанията за близо 2,2 млрд. долара в края на миналата година, планира да отвори десетки нови магазини всяка година, както и да ремонтира вече съществуващите в опит да изпълни целта си – да удвои годишните продажби на Versace. Това съобщават от ръководството на компанията, цитирани от Bloomberg.

Също така Capri Holdings ще похарчи допълнителни средства и за маркетинг, разширявайки марката в полето на дамските чанти и аксесоарите.

„Пределно ясно е – продуктивността на нашите магазини не е тази, която трябва да бъде“, заяви Джонатан Акеройд, главният изпълнителен директор на Versace, който се надява да удвои продажбите на квадратен метър в бутиците на марката.

„Нуждаем се от драстично увеличение на продуктивността и това наистина ще бъде реалният двигател, за да достигнем до (целта за приходи от – бел. ред.) 2 млрд. долара“, посочи той.

Capri, която също така притежава марките Michael Kors и Jimmy Choo, иска да увеличи броя магазини на Versace от 188 на 300 до 2022 г. с нови локации във всеки географски регион. Над половината от съществуващите магазини на марката към момента се намират в Азия, като само 40 са в Китай.

Тази седмица марката предстои да открие нов магазин в Пекин, който ще бъде и най-големият в Китай, като също така обмисля отварянето и на втори магазини в Пориж и Лондон.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:37 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още