IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

ViacomCBS навлиза в стрийминг битката със собствена услуга

Платформата ще носи името Paramount+

20:21 | 19.01.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Victor J. Blue/Bloomberg</em></p>

Снимка: Victor J. Blue/Bloomberg

ViacomCBS обяви, че ще пусне своята стрийминг услуга Paramount+ на 4 март, пише CNBC.

Paramount+ ще навлезе в стрийминг войната в момент, в който този пазар е особено пренаселен. Тя ще се бори с играчи като Hulu и Disney+ на Walt Disney, Peacock на NBCUniversal и HBO Max на WarnerMedia – традиционни медийни компании, които направиха своите стъпки в стрийминга.

Сегашната стрийминг услуга на компанията - CBS All Access, струва 5,99 долара на месец с реклами и 9,99 долара месечно без реклами, макар че всички програми на живо имат и рекламно съдържание.

Преди време главният дигитален директор на компанията Марк Дебийвъс коментира пред CNBC, че цената няма да се промени. Говорител на организацията пък твърди, че повече за това колко ще струва услугата ще се разбере на 24 февруари.

Paramount+ ще предложи ново съдържание, както и текущите предложения на CBS All Access, които включват филми и сериали от MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, Paramount Pictures, CBS, оригинални продукции и други.

Компанията твърди, че Paramount+ ще дебютира в Латинска Америка на 4 март, в скандинавските страни на 25 март, и в Австралия – в средата на 2021 г.

ViacomCBS ще отчете финансовите резултати за четвъртото си тримесечие на 24 февруари, когато се очаква да разкрие повече за своята стратегия в стрийминга.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:33 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още