Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Въпреки коронакризата Carlsberg държи на годишните си цели

Бизнесът в Китай търпи бързо възстановяване, спадът на продажбите на бира в Западна Европа се забавя

Въпреки коронакризата Carlsberg държи на годишните си цели

Снимка: Bloomberg L.P.

Датската пивоварна компания Carlsberg AS заяви, че спадът в продажбите на бира в Западна Европа се забавя. Новината изпрати цената на акциите на производителя на Tuborg с 5,4% нагоре.

Въпреки че приходите на Carlsberg от продажби спадат с 15% през второто тримесечие, периодът показва постепенно подобрение за индустрията в Европа, посочва датската пивоварна компания в петък. Тя добавя, че бизнесът ѝ в Китай се възстановява бързо. 

Още по темата

Оперативната печалба на Carlsberg за първото полугодие се е свила с 8,9%, като перспективите за продажбите на бира през лятото остават несигурно, тъй като пандемията продължава да се разраства в Русия, един от най-големите пазари на компанията.

Carlsberg заяви, че е принудена да държи по-ниски цени на своите продукти, тъй като бирата, продавана на дребно, е по-евтина от тази в баровете.

От компанията добавят, че бизнесът  в Източна Европа остава защитен от ограничената му експозиция по отношение на баровете и ресторантите.

"Въпреки че правителствените блокировки постепенно биват премахнати, развитието на продажбите в нашите региони през следващите месеци остава нестабилно и несигурно, като това важи и за важните летни месеци", предупреждава Carlsberg, добавяйки: „Следователно насоките до 2020 г. се отлагат временно“.

През април компанията отчете своя първи тримесечен спад на приходите за последните две години. Приходите за първото тримесечие се свиха със 7,4% на органична база, достигайки 12,9 млрд. крони (1,9 млрд. долара).

Азия се превърна в един от ключовите пазари за растеж за главния изпълнителен директор Сес‘т Харт, но влиянието на коронавируса помрачи бъдещето на компанията в региона.

Независимо от това Бордът на директорите поддържа своята прогноза за годината и стратегията си за Народната република. „В краткосрочен план бихме могли да имаме проблем или поне влияние върху бизнеса, но в дългосрочен план не виждаме проблем“, заяви изпълнителният директор Сес‘т Харт. "Няма да променим перспективата си за Китай или настоящата ни програма".
 

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King