IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Защо кучетата и котките се превърнаха в бизнес за милиони в САЩ?

Американците харчат огромни суми за домашните си любимци

22:30 | 09.12.19 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Ройтерс</em></p>

Източник: Ройтерс

Жителите на САЩ са похарчили 72 млрд. долара за своите домашни любимци през 2018 г., съобщава CNBC.

От технологичните играчки до специализираната ветеринарна помощ, хората сега се грижат за своите кучета и котки по същия начин, както биха го направили за себе си или за своите деца.

Това е част от тенденция, наречена „хуманизация“ на домашните любимци. Големият двигател зад това движение е поколението Y - родените между 80-те и средата на 90-те години на XX век..

Тъй като част от тези хора отлагат раждането и създаването на семейство, някои от тях започват да се отнасят към домашните си любимци като към свои деца.

Поколението Y възприема домашните любимци като свои деца, твърди анализаторът от Guggenheim Securities Дейвид Уестенберг.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:14 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 8 rate down comment 5
terziеv
преди 4 години
Нормално. Има все по-малко бели деца и старите моми трябва някъде да насочват любовта си.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още