IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

"Зоотрополис" спечели и българските зрители

Лентата се изкачи до върха на боксофиса в страната, след като направи същото и в Северна Америка

15:17 | 09.03.16 г.
<p>
	<em>Снимка: Zootopia Facebook page</em></p>

Снимка: Zootopia Facebook page

Анимационният филм „Зоотрополис“ се изкачи до челното място в българския боксофис през дългия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните в страната. Историята на заека полицай Джуди, която с лисицата измамник Ник трябва да открие собственика на подозрителен автомобил, е привлякла в кината общо 55 630 зрители, а приходите от билети са достигнали 547 308 лева през премиерния уикенд у нас.

На второ място в боксофиса се нарежда 3D екшънът „Боговете на Египет“, която е от 10 дни на екраните в България. За този период лентата е гледана от 60 209 души и има 624 480 лева приходи.

Другата премиера от този уикенд – екшънът „Код: Лондон“ остана едно място надолу в класацията. Филмът, сниман в София и Лондон, в който терористи заплашват световния мир, е гледан от 16 231 зрители и има 143 846 лева от билети.

Създаденият по комиксите на Marvel “Дедпул“ е на четвърто място със 123 498 зрители и 1 018 281 лева приходи.

Веднага след него остана комедията с Робърт Де Ниро и Зак Ефрон „Ох, на дядо!“, разказваща за разходката на дядо и внук из плажовете на Дайтона. Филмът се прожектира от месец в България и за този период е гледан от 86 930 души, а приходите от билетите са достигнали 614 709 лева.

Българската продукция „11 А“ е на шеста позиция в боксофиса. Лентата разказва за взаимоотношенията между учител и ученици, както и за тези в едно съвременно семейство. Тя е от месец и половина на екраните в страната и има 88 187 зрители, както и 650 154 лева приходи.

„Агент полуинтелигентен“, в който участват Саша Барън Коен и Марк Стронг е на седмо място. За десетте си дни прожекции в България филмът е привлякъл 9789 зрители в кината и има 77 691 лева приходи.

След като получи „Оскар“ за най-добър филм за 2015 г. „Спотлайт“ се завърна в топ 10. Драмата, която е създадена по действителните събития по разкриването от Boston Globe на свещеници педофили през 2001 г. вече 17 дни се гледа у нас. До момента филмът има 7 788 зрители, както и 64 671 лева приходи.

"Завръщането“, който беше отличен с цели три награди „Оскар“, остана на девета позиция. Лентата, отличена за главна мъжка роля, най-добър оператор и най-добър режисьор, е гледана от 70 581 зрители и има 598 792 лева от билети.

Последното място в топ 10 на боксофиса е за „Барби: Специален отряд“. Анимационната продукция, разказваща за популярната кукла, е на екраните от 17 дни. Тя е гледана от 15 105 зрители, а приходите от продажбата на билети възлизат на 109 543 лева.

(БТА)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:19 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още