Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Europcar България с неустоими сезонни предложения

От септември 2014 г. компанията представлява още един бранд – Interrent, позициониран в low cost сегмента

Europcar България с неустоими сезонни предложения

Europcar България притежава автомобилен парк от над 350 превозни средства. Снимка: Компанията

Europcar България, лидер на пазара за автомобили под наем в страната, увеличава автопарка си с над 60 автомобила от най-търсения модел – KIA Sportage. Автомобилите се предлагат както за краткосрочни и дългосрочни наеми, така и на оперативен лизинг.

Europcar България притежава автомобилен парк от над 350 превозни средства (със средна възраст от 12 месеца), 7 модерни офиси на всички международни летища в България (София, Летище София - Терминал 1 & 2, Варна и Бургас), а също и голям избор на автомобили, от разнообразни марки и модели, селектирани според нуждите на клиента. Високото качество, надеждност и безопасността на автопарка на Europcar България се постига със строги технически прегледи, съгласно препоръките на производителите, редовна техническа поддръжка и от постоянното подновяване на автопарка, след няколко  месеца на експлоатация на автомобилите.

За предстоящия пролетно-летен сезон Europcar България отново е подготвила най-добрите предложения за своите клиенти, обновявайки автопарка си с над 200 нови попълнения на марките Kia, Volkswagen, Opel, BMW. Корпоративните клиенти на компанията ще получат експертни решения за управлението на техния автопарк. Вариантите за краткосрочни и дългосрочни наеми на автомобили с опция за включени по избор различни допълнителни услуги дават възможност за гъвкавост, спестяват време и намаляват необходимостта от инвестиран капитал. Програмите са подходящи както за компании с малък брой автомобили, така и за такива с големи автопаркове.

За изминалата година Europcar е предпочитана марка от чужденците, пътуващи в България, като 80% от резервациите са направени от чужбина. Нещо повече, за последните две години компанията има 100% ръст на сключените договори за оперативен лизинг.

От септември 2014 г. Europcar България представлява още един бранд – Interrent, позициониран в low cost сегмента. Новият бранд отговаря на специфичните изисквания на клиентите, за които цената е водеща при избора на автомобил под наем.

Europcar е основана  през 1949г. в Париж. Стартирайки своята дейност като местна компания за отдаване на автомобили под наем във Франция, днес Europcar е водещо световно име в отдаването на автомобили под наем, с повече от 60-годишен опит.

Europcar отдава автомобили под наем от своите 2 977 офиса в 170 различни държави в Европа, Близкия изток, Африка, Индийския океан, Централна Америка, Мексико, Карибите и Азия. Приходите на Europcar International за 2014 г. бележат ръст от 3,4%, като броят на автомобилите е нараснал до 189 269.
 

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Първото BMW M на ток ще се появи през 2021 г.