IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Fiat се отказва от копията на Chrysler

Бъдещият роудстър на Alfa Romeo ще се предлага под друга марка

11:35 | 11.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Серджо Маркионе по време на автосалона в Женева. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Серджо Маркионе по време на автосалона в Женева. Снимка: Ройтерс

В средата на май шефът на Fiat Серджо Маркионе трябва да даде голяма пресконференция, на която да разкрие плановете за бъдещето на концерна и на неговите брандове. На автосалона в Женева обаче италианецът вече разкри пред журналисти някои от намеренията на производителя за близкото бъдеще.

Първото е свързано с решението на концерна да се откаже от пускането в Европа на модели на Chrysler под марката Lancia. Причината е, че клиентите не могат да бъдат "излъгани" и продажбите на подобни машини на Стария континент намаляват непрекъснато.

Освен това ръководството на Fiat ще се откаже от производството на Lancia Delta с 5 врати и така в моделната гама на компанията ще остане единствено хечбекът Ypsilon, който ще се продава единствено на пазара в Италия. Досега автомобилите на Lancia бяха насочени към премиум класа, но вече ще се позиционират по-ниско за сметка на Alfa Romeo. И съответно ще се преразгледа цената им.

Маркионе разкри също, че бъдещият роудстър, който Alfa Romeo разработва съвместно с Mazda, ще се продава под нова марка. Причината за това също е в цената. Моделът се предвижда като достъпен за масовия клиент, което задоволява японците, но не отговаря на новите амбиции на италианския бранд. Затова и роудстърът ще се предлага или като Fiat, или като Abarth. В момента Маркионе преговаря именно за това с шефовете на Mazda, като обеща да даде нови подробности, когато всичко бъде уточнено.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:48 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още