IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ford и Alibaba създадоха "вендинг машина за автомобили"

Проектът е базиран в Китай и една от целите му е да насърчи ползването на услугите на азиатската компания

12:03 | 26.03.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Alizila</em></p>

Снимка: Alizila

Купувачите на автомобили в Гуанджоу, Китай, вече имат възможност да купят или да тестват кола, използвайки приложение за смартфон и вендинг машина за автомобили. Съоръжението е създадено благодарение на партньорство, сключено преди две години от Ford и Alibaba, пише TechCrunch.

Съоръжението, наречено Super Test-Drive Center, събира десетина коли на Ford в голяма постройка. Потребителите трябва просто да изберат колата, която искат, през приложението на Tmall и имат опцията да го вземат за тридневен тестдрайв.

Очевидно услугата насърчава предложенията на Alibaba и дава на потенциалните купувачи отстъпки и стимули на база на това, което употребяват в екосистемата на китайския гигант.

Концепцията за съхранение на автомобили в механични съоръжения е стара колкото и самите коли. Първата подобна услуга се появява още през 1905 г., за да приютява хиляди коли.

Съхранението на автомобили по този начин има своите предимства, тъй като почти елиминира кражбите, щетите и често води до събирането на повече коли на по-малко пространство.

Carvana предлага подобни вендинг машини в САЩ.

Изглежда силата на Super Test-Drive Center е свързана с дълбокото разбиране за потенциалните купувачи, допълва TechCrunch.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:04 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още