Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Ford отново увеличава с 20% производството на своите SUV модели в САЩ

Идеята на американския концерн е да се пребори за по-голям дял в този сегмент, доминиран от General Motors

Ford отново увеличава с 20% производството на своите SUV модели в САЩ

Снимка: Ройтерс

Автомобилният концерн Ford Motor Co. заяви, че планира да засили производството на своите SUV (sport utility vehicles) модели в САЩ с идеята да повиши печалбата, възползвайки се от големия интерес на потребителите към този тип превозни средства, съобщава Ройтерс. 

Още по темата

Неговият завод в Луисвил ще увеличи производството на моделите Ford Expedition и Lincoln Navigator с 20% през юли, което ще бъде второто подобно увеличение за тези модели за една година.

Решението подчертава агресивния подход на Ford да залага на популярни, печеливши и големи превозни средства в сърцето на Америка, което контрастира силно на тенденцията в Европа, Китай и Калифорния, където пазарът се насочва към по-компактни и по-евтини електрически автомобили с идеята да се понижи нивото на въглероден диоксид, отделян от транспортния сектор в атмосферата.

Администрацията на американския президент Доналд Тръмп предложи да замрази стандартите за ефективност на горивата, което продължава да помага на автомобилните производители да продават своите модели SUV и пикапи.

При наличието на ниски цени на горивата американските потребители отделят повече пари за по-големи превозни средства.

Среднопретеглената цена на новия модел Ford Expedition е 62,7 хил. долара, което е с 11,7 хил. долара повече спрямо 2018 г., посочва маркетинговият директор на компанията Мат Вандайк.

Средната цена на луксозния Navigator се е повишила до 81 хил. долара през февруари от 78 хил. долара година по-рано.

През януари Ford заяви, че среднопретеглената цена за нейните модели на американския пазар достига 38,4 хил. долара, докато тази за цялата автомобилна индустрия в в САЩ остава 34 хил. долара.

Лидерът при продажбите на SUV в Северна Америка General Motors Co планира да стартира ново поколение на своите Chevrolet Suburban, Tahoe и GMC Yukon по-късно през настоящата година.

Подобни са и намеренията на Fiat Chrysler Automobiles NV, която ще пусне отново на американския пазар догодина нови модели от сегмента SUV.

Ford инвестира 925 млн. долара в изграждането на новото поколение Expedition и Navigator в своя завод в Кентъки като основната цел е а увеличи своя пазарен дял в този сегмент, където GM държи 70% от него.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Британската автомобилна индустрия ще губи по 50 хил. паунда на минута при твърд Brexit