IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ford се опитва да възстанови продажбите си в Китай с нов модел SUV

Автомобилът ще се конкурира с моделите на местни компании като Geely и Great Wall Motor

11:33 | 16.10.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Американският автомобилен производител Ford Motor Co представи във вторник своя нов модел SUV, предназначен за продажба в Китай, като заяви, че планът на компанията за реализиране на нови проекти ще помогне да се възстановят нивата на продажбите ѝ на най-големия автомобилен пазар в света в началото на следващата година, предава Ройтерс.

Ford, която се бори да възвърне предишната си икономическа сила след тежкия спад в продажбите в Китай, ще започне да продава своя нов модел SUV “Territory” в началото на 2019 г. Автомобилът е разработен съвместно с местния партньор Jiangling Motors Corp Ltd. 

Колата, която е базирана на строгия дизайн на JMC, има за цел да привлече потребителите от по-малките китайски градове, които са основен двигател за растежа на пазара през последното десетилетие.

Автомобилът ще се конкурира с моделите на местни компании като Geely и Great Wall Motor.

Американският концерн обяви, че планира да пусне в Китай още през тази година моделът Focus, който ще бъде с променен дизайн, като това е част от плана на Ford да възстанови позициите си в страната.

„Всички тези автомобили – Ford Territory, Ford Focus и Ford Escort ще започнат да се налагат на пазара в началото на следващата година при продажбите на дребно“, заяви Питър Флийт, който ръководи бизнеса на компанията на територията на Китай.

Новият модел SUV ще бъде пуснат в азиатската страна в момент, когато търсенето на подобен тип превозни средства в по-малките китайски градове започва да отчита спад.

Продажбите на автомобили в Китай се понижиха до своето най-ниско ниво от седем години насам, засегнати от ескалиращото търговско напрежение със САЩ.

Ford регистрира понижение от 43% при своите продажби в страната през септември спрямо година по-рано.

„Въпреки спадовете транспортният сектор в Китай продължава да бъде една внушителна индустрия, в която Ford има малък дял. Именно това ни дава надежда, че пред нас се разкрива добра възможност за разрастване на бизнеса ни тук“, заяви Флийт.

Той добави, че компанията не вижда някакви сериозни последици от разрастващата се търговска война между Пекин и Вашингтон.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:15 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още