General Motors Co представи своя отчет за печалбата си през третото тримесечие на 2019 г. във вторник. Компанията отчита по-добра от очакваната тримесечна нетна печалба благодарение на стабилните продажби в САЩ на високопроходими пикапи и SUV автомобили. Въпреки това GM намали първоначалните си прогнози за годишната си печалба, позовавайки се на въздействието на 40-дневната стачка на работници на компанията в САЩ.
Миналия петък 48 000 членове на синдиката United Auto Workers, работещи в GM, подписаха нов четиригодишен трудов договор с компанията от Детройт. Според анализатори 40-дневната стачка е струвала на GM повече от 2 милиарда долара.
Автомобилният производител отчете 6-процентно увеличение на продажбите си в САЩ през трето тримесечие, водено от високопроходимите му пикапи, джипове и кросоувъри.
От друга страна, GM отчита спад от 17,5% в продажбите за третото тримесечие в Китай. Там приходите на компанията спадат с 40% до 300 милиона долара.
GM заяви, че стачката на членовете на United Auto Workers, която доведе до застой в северноамериканските операции на компанията, е отнела 1 милиард долара от нетната й печалба, или 52 цента на акция.
Американският автомобилен производител заяви, че целогодишното въздействие на стачката ще доведе до загуба от около 2 долара на акция.
GM заяви, че сега очаква годишна печалба на акция между 4,50 и 4,80 долара, което е по-ниско от предишната прогноза за печалба на акция от 6,50 до 7 долара.
Автомобилният производител отчете нетна печалба през третото тримесечие от 2,3 милиарда долара, или 1,60 долара на акция. В сравнение с това, миналата година печалбата на компанията е възлизала на 2,5 милиарда долара или 1,75 долара на акция.
Приходите на GM са спаднали до 35,47 милиарда долара, докато през миналата година те са възлизали на 35,79 милиарда долара.


Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват