IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

General Motors залага на SUV моделите в борбата за пазарен дял в Китай

Американският концерн ще предложи четири нови модела - Chevrolet Tahoe и Suburban, Cadillac Escalade и GMC Yukon Denali

12:41 | 06.11.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Jeff Kowalsky/Bloomberg</em></p>

Снимка: Jeff Kowalsky/Bloomberg

Американският автомобилен концерн General Motors Co планира да започне продажбите на пълномащабни SUV (sport utility vehicle) модели в Китай, за да разшири продуктовата си гама в рамките на най-големия автомобилен пазар в света, съобщава Ройтерс, позовавайки се на изказване на ръководителя на китайското звено на компанията Джулиан Блисет.

Планът на GM бележи промяна в стратегията на концерна, който към момента произвежда в Китай всички автомобили, предлагани от него на местния пазар.

Американският производител, втори по големина чуждестранен концерн в Китай, ще предложи четири нови SUV модела, за да подобри имиджа на марката си и да подкрепи продажбите в страната. Новата гама включва моделите на Chevrolet Tahoe и Suburban, Cadillac Escalade и GMC Yukon Denali. 

Базираната в Детройт компания представя тези модели на автомобилното изложение в Шанхай за вносни коли, което започна в сряда и ще продължи и през следващата седмица.

Според Блисет целта на GM е да привлече клиентите с новите модели и по този начин да подобри представянето си на китайския пазар.

Производителят вижда потенциал по отношение на SUV моделите, тъй като китайските семейства се разрастват, като расте и техният доход.

„Разглеждаме различни пазарни планове за продажби на тези превозни средства, включително онлайн продажби, лизинг и други“, споделя Блисет.

Средноголемите SUV модели с марка Buick и Cadillac помагат на продажбите на GM в Китай да нараснат с 12 на сто през третото тримесечие, като по този начин компанията отчита първия тримесечен ръст в страната за последните две години.

Въпреки това концернът за момента не разполага с пълномащабни SUV автомобили в Китай, които обикновено разполагат с трети ред седалки за общо шест или седем души.

Планът за разширяване на продуктовата гама за Китай ще отбележи и първите официални продажби на GM в Китай на автомобили с марка GMC.

Вносът обаче няма да промени основната производствена стратегия на GM в Китай. Поне засега в страната ще продължат да се продават автомобили на концерна, произведени на местно ниво.

GM разработва съвместно предприятие със седалище в Шанхай с местната компания SAIC Motor Corp Ltd, което произвежда автомобили Buick, Chevrolet и Cadillac.

Блисет посочи, че GM очаква силни последни два месеца от годината в Китай след положителните продажби, реализирани през октомври. Производителят на автомобили обмисля и износ на китайски електрически автомобили в световен мащаб.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:47 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още