Автомобилният концерн Jaguar Land Rover планира да съкрати около 2000 служители от глобалните си операции през следващата фискална година, тъй като британската компания свива разходите под управлението на новия главен изпълнителен директор Тиери Болоре, съобщава Bloomberg.
Jaguar Land Rover, собственост на индийската Tata Motors Ltd., е информирала служителите за плановете за реорганизация, става ясно от изявление на компанията, която обяви годишен бюджет от 2,5 млрд. паунда (3,5 млрд. долара) за инвестиции в електрификация и свързаните с нея технологии по-рано тази седмица и заяви, че портфолиото на марката Jaguar ще стане изцяло електрическо до 2025 г.
Концернът отчете 38% ръст на печалбата за последното тримесечие, тъй като засиленото търсене помогна за възстановяването на пазарите, водени от Китай.
Глобалният ангажимент за премахване на двигателите с вътрешно горене е в центъра на плановете на Болоре, бивш ръководител на френската Renault SA, който се присъедини към Jaguar Land Rover през септември миналата година. Към момента единственото изцяло електрически превозни средство на британския производител е SUV моделът Jaguar I-Pace, като продажбите му разочароват.
Компанията не успя да спази по-строгите регулации за въглеродните емисии през 2020 г. и е заделила 35 млн. паунда за очаквани глоби.
Jaguar Land Rover разполага с 37 000 служители, включително с около 30 000 само във Великобритания. От компанията посочват, че реорганизацията няма да засегне работещите почасово служители от производството.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате