IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Mazda влиза и в премиум сегмента

В отчета си компанията казва, че предстои да бъде разширен дизайнерския език Kodo, използван при последната Mazda 3

20:23 | 10.05.19 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Снимка: Ройтерс</p>

Снимка: Ройтерс

Японският автомобилен концерн Mazda започна да подобрява моделната си гама, което води съответно и до промяна в ценовата политика - новите седани Mazda 3 и Mazda 6, както и кросоувърът CX-5 са по-привлекателни за клиентите, но и са по-скъпи. Според Jalopnik това е първата крачка на японския производител към навлизане в премиум сегмента.

Изданието се е добрало до последния инвестиционен отчет на Mazda, в който се потвърждава разработката на 6-цилиндров двигател с технология Skyactiv-X, както и на негова дизелова версия Skyactiv-D. А това означава, че японската марка ще се присъедини съвсем скоро към други премиум производители, използващи аналогични мотори - такива като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz.

В отчета на компанията се казва още, че предстои да бъде разширен дизайнерския език Kodo, използван при последната Mazda 3, както и да се допълни гамата модели с "меки" и "зареждащи се" хибриди. Едновременно с това започва разработката на специална платформа за автомобили с надлъжно разположение на мотора и система за задвижване на четирите колела (в стандартния вариант тя ще е със задно предаване).

Какво още предвижда новият план на Mazda вижте в продължението на материала в Automedia.bg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:55 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още