IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Nissan залага на луксозните автомобили в стратегията си за Индия

Японската компания ще използва бранда Datsun, за да се наложи на един от най-бързо развиващите се автомобилни пазари в света

15:17 | 07.09.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Японският автомобилен производител Nissan Motor Co ще произвежда и продава единствено луксозни автомобили в Индия чрез своята дъщерна марка Datsun, за да заздрави позициите си на местния пазар, предава Ройтерс.

Индия е един от най-бързо развиващите се пазари за автомобили в света, като Nissan ще трябва да се бори с конкуренцията на Maruti Suzuki India Ltd и Hyundai Motor Co, които държат близо две трети от пазара в страната. 

Японската автомобилна компания ще подобри производственото си съоръжение, удвоявайки броя на своите автосалони през следващите три години от около 270 днес и наемайки още работници, заяви Пейман Каргар, старши вицепрезидент в Nissan.

“Индия е един от най-важните пазари са нас. Ние обаче не сме на нивото, на което ни се иска да бъдем днес. Затова очертахме нов стратегически план за действие“, каза Каргар.

Редица световни автомобилни концерни, включително Nissan, Renault и General Motors, стартираха производството на първокласни автомобили, за да спечелят купувачите в Индия, въпреки че сегментът продължава да бъде доминиран от Maruti Suzuki.

Делът на японския производител Nissan на индийския пазар се понижи до 1,6% през фискалната година, завършила през март. Общите продажби на леки коли в Индия са се увеличили с 8 на сто до 3,3 млн. автомобила през годината.

Като част от новата стратегия на Nissan, която продава в Индия модели като Micra и Sunny, ще бъде стартирано производство на кросоувъри. Планирано е това производство да стартира през 2019 г. с модела Kicks, като компанията възнамерява да заложи и на електромобилите, които продължават да заемат все по-голям дял от глобалното производство на леки коли.

Nissan възкреси брана Datsun през 2012 г., за да се опита да достигне сериозен пазарен дял на развиващите се пазари като Индия. Компанията вече пусна три модела леки коли, които първоначално стимулираха продажбите, но така и не успя да запази инерция.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:04 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още