Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Ограничението за дизелови автомобили в Германия вече обхваща и магистрали

Първите подобни ограничения влизат в сила от юли 2019 г.

Ограничението за дизелови автомобили в Германия вече обхваща и магистрали

Снимка: Архив Ройтерс

Въпрос на време беше съдиите в Германия да обърнат внимание и на аутобавите в страната при налагането на ограниченията на движение на дизеловите автомобили. Първата крачка в тази посока вече е факт – старите коли с дизелови мотори няма да могат да се движат в райони на Гелзенкирхен и Есен, като в тях влиза част от магистралата А40, съобщава DW.

Още по темата

Според информацията Министерството на околната среда на област Северен Рейн-Вестфалия ще обжалва ограничението, което трябва да влезе в сила от юли 2019 г. От ведомството за категорични, че за разлика от ограничението на дизеловите коли в центровете на градовете, където хората имат и други варианти за придвижване, мярката за магистралите ще повлия сериозно върху живота на пътуващите през тях.

Това е поредният удар върху собственици на по-стари дизелови автомобили, след като само преди седмица съдът забрани използването на такива коли в някои райони на Кьолн и Бон. През 2019 г. ще бъдат сериозно ограничени и дизелите в Майнц, Щутгарт, Аахен, Франкфурт и Берлин, като в последните два гrада се готви дори забрана за колите със стандарт Евро-5 (а не само Евро-4).

Факт е, че забраната няма да важи за целите градове. В случая с Берлин, например, съдът определи, че автомобилите с дизелови двигатели със стандарт до Евро 5 няма да бъдат допускани до 11 маршрута в централните части на града.

Още новини от сектора на автомобилите четете в Automedia.bg. 

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (13)

   1| 2    
0
 
10
 
13
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
А имаше времена когато дизела се считаше за по-еко заради по-ниските нива на CO2... Кое сега е по важно парниковия ефект или азотните съединения?
0
 
5
 
12
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
А имаше времена когато дизела се считаше за по-еко заради по-ниските нива на CO2... Кое сега е по важно парниковия ефект или азотните съединения?
0
 
5
 
11
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
А имаше времена когато дизела се считаше за по-еко заради по-ниските нива на CO2... Кое сега е по важно парниковия ефект или азотните съединения?
2
 
16
 
10
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
абсолютни ***, просто трябваше да спре производството и да се карат докато ги има ... времето само щеше да ги изчисти. Много Еко е да метнем една камара почти нови коли на боклука, по еко няма на къде
1
 
16
 
9
преди 3 седмици
Alternative fur Diesel - новата партия-феномен на Германия?
Не вярвам милиони шофьори на дизели да се оставят да ги тъпчат безкрай.
'Зелените' започват да се качват на главата на Ханс-овете.

Още от Новини
Daimler ще купи батерии за електромобили на стойност 20 млрд. евро