Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Петролните гиганти се готвят за електромобилите с инвестиции в зарядни станции

Вече всички големи автомобилни компании разработват електрически и електрифицирани модели

Петролните гиганти се готвят за електромобилите с инвестиции в зарядни станции

Снимка: Архив Ройтерс

Все повече анализатори на световния енергиен пазар обръщат внимание на факта, че петролните гиганти полагат сериозни усилия, за да се включат на скорост в бизнеса с електромобили, тъй като настъплението им вече изглежда необратимо. Вече всички големи автомобилни компании разработват електрически и електрифицирани модели, а търсенето на екологичните автомобили продължава да расте, като тук не става въпрос за пазари като Норвегия или Израел.

Китай е най-големият пазар за електромобили в световен мащаб, а ръстът на продажбите им в Северна Америка е вече устойчив. Какво могат да направят петролните гиганти, че да има бизнес и за тях при навлизането на електромобилите?

Според изданието Energy Voice, петролните компании са най-активни в инвестирането в мрежи от зарядни станции, така те отново ще могат да продават „гориво” на шофьорите, макар и под формата на електрическа енергия.

Френският Total вече придоби една такава компания. Direct Energie, а най-напред реагираха в Shell, тъй като първата такава сделка беше за тях – купуването на британската верига зарядни станции First Utility.

Какво обаче е интересното в стратегията на Shell и кои други гиганти предприемат подобни стъпки - четете тук

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
1
 
2
georgi_shum до: khao
преди 4 месеца
Прави се на инвеститор някъде :))))
0
 
1
 
1
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
по някога е скучно винаги да си прав :):) къде е литийния император :) ..онова джудже :)

Още от Новини
Volkswagen преразглежда плановете си заради новите правила за въглеродни емисии