Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Продажбите на Audi в Китай нарастват с близо 40% през първото полугодие

Силното представяне на германската марка е водено от вносните модели, чиито продажби нарастват със 149 на сто

Продажбите на Audi в Китай нарастват с близо 40% през първото полугодие

Снимка: Akos Stiller/Bloomberg

Продажбите на Audi на китайския автомобилен пазар през първите шест месеца на годината нарастват с 39% до 418 188 броя, водени от вносните модели, показват данни, представени от съвместното предприятие на Volkswagen Group с China FAW Group Corp. 

Още по темата

През първото полугодие доставките на внесени автомобили с марка Audi се увеличават със 149% до 44 800 броя. Продажбите на произведените от FAW-Volkswagen модели отчитат ръст от 32% до 373 338 броя, съобщава Automotive News.

И трите най-продавани модела на германската марка - A6, A4 и Q5, се произвеждат на местно ниво.

През първите шест месеца на 2021 г. удължените версии на трите модела генерират продажби съответно от 93 510, 79 184 и 77 538 броя.

FAW-VW не разкрива данните за продажбите на Audi за юни или за второто тримесечие.

Audi е най-продаваната марка луксозни автомобили в Китай до 2018 г., но след това тя е надмината от германските си съперници в лицето на Mercedes-Benz и BWM.

През първата половина на годината доставките на Mercedes-Benz за Китай нарастват с 28% до 441 579 броя.

В същото време BMW Group е продала 467 064 автомобила с марка BMW и Mini, което представлява увеличение с 42% спрямо година по-рано.

Миналата седмица ръководителят на Audi Маркус Дюсман предупреди, че глобалният недостиг на полупроводници е огромно предизвикателство за германския концерн и че ударът върху производството вече засяга хиляди превозни средства.

„Борим се усилено всеки ден, за да възстановим колкото се може повече от тези бройки. Не смятаме, че проблемът ще бъде решен напълно преди края на 2022 г.“, изтъква Дюсман.

Дюсман посочва, че Audi, която влиза в портфолиото на най-големия автомобилен производител в Европа Volkswagen AG, е създала група, работеща по редица въпроси, свързани с ефектите от недостига на чипове. Тя търси решение на въпроса как да се произвеждат автомобили без някои компоненти и добавянето на тези части впоследствие.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Мъск: Кризата с чиповете може да бъде решена още през 2022 г.