Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

PSA затвъри целите си за маржа с фокус върху бързото възстановяване на търсенето

Френският концерн отчита сериозно покачване на продажбите, като тази тенденция се запазва и през настоящия месец, изтъква финансовият директор на компанията

PSA затвъри целите си за маржа с фокус върху бързото възстановяване на търсенето

Снимка: Anita Pouchard Serra/Bloomberg

Френският автомобилен концерн PSA Group, който стои зад бранда Peugeot, обяви, че се придържа към целта си за марж въпреки спада на рентабилността през първата половина на годината. Компанията заяви, че възстановяването на продажбите се ускорява през юли, след като пандемията от коронавирус удари приходите ѝ за първото полугодие.

Подобно на конкурентните си PSA спря производството по време на най-блокадите, които последваха прехвърлянето на вируса от Китай към Европа и САЩ, припомня Ройтерс. 

Още по темата

Но групата, която продължава да работи по сключване на споразумение за сливане с италиано-американската Fiat Chrysler, заяви, че се стреми към по-положително второ полугодие.

„През юни отчетохме силно възстановяване на продажбите, като през юли се наблюдава подобна тенденция“, заяви финансовият директор на PSA Филип дьо Ровира пред репортери.

Приходите на PSA спаднаха с 34,5% през първите шест месеца на 2020 г. до 25,12 млрд. евро (29,47 млрд. долара), докато коригираният оперативен марж на автомобилното звено се сви до 3,7% от 8,5% в края на 2019 г.

PSA потвърди целта си за среднопретегления марж от над 4,5% за автомобилното звено за периода 2019-2021 г.

Размерът на нетната печалба на групата за първата половина на 2020 г. също остана на положителна територия - 595 млн. евро, което представлява спад от 1,83 млрд. евро преди година.

Рентабилността на автомобилния производител успява да задмине тази на някои конкуренти, включително на Renault през последните тримесечия, подпомогната от търсенето на по-скъпи автомобилни модели.

Дьо Ровира заяви, че сливането с FCA - което трябва да създаде четвъртия по големина производител на автомобили в света, кръстено „Stellantis“ – се очаква да приключи през първото тримесечие на 2021 г.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Continental обвини азиатските си конкуренти за своето преструктуриране