"Ако не можеш да ги победиш, присъедини се към тях". Именно това мото е следвала френската компания Renault при направата на модела Talisman. Качеството на новия седан от сегмент D, който ще се бори за клиенти с доказаните германски машини, е контролирано не от кой да е, а от немския концерн Daimler.
Производителят на Mercedes-Benz е бил помолен да участва активно в процеса по контрол на качеството на Renault Talisman, съобщава Automotive News. Daimler и Renault имат договор за сътрудничество и споделяне на технологии, но при Talisman не са използвани компоненти на германския концерн.
Една от основните цели на Renault е била постигането на много по-високо качество в сравнение с това на моделите Laguna и Latitude, които Talisman ще замести на пазара. Именно затова френските инженери и дизайнери са се възползвали от опита на германските си колеги, които са посетили завода на Renault в Дуе, Франция, където ще се произвежда модела. Екипът на Daimler е анализирал както качеството на производство, така и на самия автомобил.
"В допълнение на нормалната си програма от тестове Renault постави на изпитание козметиката и пътната издръжливост на Talisman чрез редица проверки. Тези безкомпромисни изпитания по часовник пресъздадоха най-тежката експлоатация, на която автомобилът би могъл да бъде подложен в течение на жизнения си цикъл, еквивалентни на няколко години работа в екстремни условия", споделят от Renault. И уточняват, че капиталовите разходи за програмата Talisman достигат 420 млн. евро.
Новият луксозен седан на Renault ще има публична премиера във Франкфурт през септември, където вероятно ще бъде показана за първи път и версията комби. Най-новият конкурент на Volkswagen Passat, Skoda Superb и Ford Mondeo ще се появи на пазара в края на тази година.
Още информация и снимки на Renault Talisman вижте в Automedia.bg
Renault Talisman е с германско качество
Експерти от Daimler са помагали за производството на новия френски седан
12:37 | 09.07.15 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Русия търси бензин от Беларус, за да осигури вътрешния си пазар
-
AI стартъпът Cohere е късен етап на набиране на капитал
-
Жизненият стандарт на Острова расте с успокояването на инфлацията
-
„Има такъв народ“ върна неизпълнен третия мандат
-
Най-силното оръжие на Путин са страховете на Запада
-
Световният IPO пазар изостава зад продажбите на акции през първото тримесечие
-
Русия търси слабите места на украинската ПВО, ракетите "Циркон" се оказват нискоефективни
-
Изкуственият интелект може да има изненадващ ефект върху лихвите
-
Промяна в Търговския закон ускорява ликвидацията на дружества без скорошна дейност и нает персонал
-
Мумбай изпревари Пекин и за първи път е азиатската столица на милиардерите
-
Volvo произведе своя последен дизелов автомобил, минава към пълна електрификация
-
Русия не успява да си вземе със седмици парите от продажбата на петрол
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Световният IPO пазар изостава зад продажбите на акции през първото тримесечие
-
„София комерс-Заложни къщи“ започва ликвидация на бизнеса си в Северна Македония
-
Петролът поскъпва, докато инвеститорите оценяват данните за запасите в САЩ
-
Дяволът в облигационните договори се крие в клаузите
-
"Неохим" е възстановил работата на цеховете за азотна киселина и амониев нитрат
-
Държавните фирми внасят в полза на държавата 100% от печалбата си до 31 май