Автомобилният производител Skoda има "най-големия потенциал за растеж" сред марките на германския концерн Volkswagen Group, насочени към обемната търговия, поради фокуса си върху по-традиционно мислещите бюджетни купувачи, заяви директорът по продажбите във VW Group Кристиан Далхайм, цитиран от Automotive News Europe.
Клиентите на марката разполагат със социален статус, класифициран като среден до по-нисък, които търсят функционалност от своя автомобил вместо лукс, изтъква Далхайм.
„Skoda е в идеалното положение да е успешна в сегменти, където хората не могат да си позволят коли от по-висок клас“, добавя той по време на онлайн презентация пред анализатори, фокусирайки се върху позиционирането на марките на VW Group. "Що се отнася до обема в процентно изражение, Skoda има най-голям потенциал за растеж", допълва Далхайм.
Skoda няма да бъде репозиционирана, за да се конкурира с бюджетната марка на Renault Dacia, изтъкна още той . "Не ни харесва това сравнение, защото не искаме да ограничим Skoda, за да се конкурира с тази марка", подчерта Далхайм.
Според него чешката марка се конкурира успешно с френските автомобили, както и с американския концерн Ford.
Маркетинговият слоган на Skoda "Просто умно" демонстрира клиентската група на марката, подчертава Далхайм. Skoda "трябва да привлича клиенти от други марки, а не от нашите", добавя той.
Skoda може да спечели повече клиенти в групата на традиционните купувачи, без да преминава към по-долен пазар, допълва Далхайм.
Другата марка на VW Group с фокус върху обемите, Seat, и нейното звено Cupra, привличат младите клиенти към групата, изтъква още ръководителят.
В същото време Skoda представлява проблем за германската автомобилна група, тъй като по-ниските разходи за производство в Чехия дава на марката ценово предимство пред бранда Volkswagen, който използва същата платформа, но автомобилите му се сглобяват в Германия, където разходите са по-високи.
През последните години Skoda успява да победи марката Volkswagen по отношение на маржовете на печалба и остава печеливша през първите три тримесечие на 2020 г. въпреки щетите, нанесени на индустрията от пандемията.
Глобалните доставки на Skoda се свиват с 21% до 721 884 превозни средства през първите 9 месеца на 2020 г., според доклад на VW Group.
В Европа марката се представя по-добре. Тук продажбите ѝ спадат със 17 на сто до 568 280 броя през първите 11 месеца на изминалата година.
В Китай Skoda отчита 44-процентен спад през първите 10 месеца на 2020 г. до 118 230 превозни средства. На азиатския пазар марката беше победена от бюджетния бранд на VW Jetta, който за същото време отчете 134 433 продадени превозни средства.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 4 години прецакаха ни за шкодите и това си е ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар