IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Шефът на Opel: Електрификацията ще модернизира и подмлади марката

Уве Хохгешурц приема като приоритетна задача да подобри профила на марката в международен план и да го „емоционализира“

16:38 | 04.10.21 г.
<p>
	Ръководителят на Opel Уве Хохгешурц.<em> Снимка: Opel</em></p>

Ръководителят на Opel Уве Хохгешурц. Снимка: Opel

Автомобилната марка Opel/Vauxhall ще се превърне в изцяло електрически бранд в Европа до 2028 г., като до 2024 г. ще започне да продава само хибридни автомобили, заяви в интервю за Automotive News Europe бившият изпълнителен директор на Renault и настоящ ръководител на германската компания Уве Хохгешурц, който вижда електрификацията като голяма възможност за производителя.

Той приема като приоритетна задача да подобри профила на марката, собственост на Stellantis, в международен план и да го „емоционализира“. 

„Нашите нови модели, като Mokka и Corsa, са особено важни тук. Astra е още една голяма крачка напред. Сега ще можем да използваме по-добре нашето „произведено в Германия“ качество в комуникациите, отколкото в миналото. И разбира се, ние също ще използваме по-добре факта, че се ангажирахме с особено бърза и мащабна електрификация на нашето портфолио“, изтъква Хохгешурц.

По думите му от 2024 г. Opel ще разполага с електрифицирана версия на всеки модел – нещо, с което останалите компании няма да могат да се похвалят.

Според Хохгешурц не е вярно това, че марката е по-добре приета на външни пазари, отколкото в Германия, подчертавайки, че трябва да се работи върху подобряването на имиджа, защото „винаги е възможно повече“.

„Вярно е, че Opel се радва на отлична репутация в много страни и ние, разбира се, ще използваме това, за да разширим международното си присъствие“, добавя шефът на марката.

Хохгешурц смята, че електрификацията ще направи Opel по-модерна и по-млада марка. И в резултат на това „нашите клиенти също ще станат по-модерни и по-млади - не по отношение на биологичната възраст, а в отношението си към мобилността“.

„Opel може да помогне на тези клиенти да променят начина си на мобилност, да го подмладят. Защото електрическите модели на Opel, като Corsa-e и Mokka-e, са нещо за сърцето. Винаги казваме, че „е“-то не означава само електрически, а емоционален“, изтъква Хохгешурц.

На въпрос как вижда компанията по отношение на услугите за мобилност той заяви, че Opel ще бъде част от развитието на този сектор.

„В Stellantis имаме силна марка като Free2move, която ще стане още по-силна. Предстоящият Rocks-e (версията на Opel на мини автомобила на Citroen Ami) също със сигурност може да играе роля при новите услуги за мобилност“, изтъква Хохгешурц.

Той коментира и главния изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес. По думите му двамата се познават от „дълги години“.

„Нямаше да съм тук, ако не бях говорил лично с него. Между другото, той казва, че е израснал с Opel Manta. Той познава марката много, много добре“, подчертава Хохгешурц.

Според него да бъдеш посланик на марката Opel очевидно е основна задача за всеки главен изпълнителен директор. „В този бързо променящ се свят има нужда от ясна ориентация, ясни послания, а същи и от лице на марката, което да представите на външния свят. Това никога не е било толкова важно, колкото днес“, посочва Хохгешурц.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:02 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още