IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Шефът на Volkswagen: Голямата заплаха за нас е Tesla

Като експерти тази компания ни превъзхожда, признава Херберт Дийс

17:24 | 06.08.17 г. 11
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Tahoma, Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;">Снимка: Volkswagen</span></em></p>

Снимка: Volkswagen

Голямата заплаха за нас е Tesla, а не някой от производителите на стандартни автомоболи. Това призна в интервю за вътрешнокорпоративното издание Inside изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс.

„В стария свят основните конкуренти на Volkswagen бяха Toyota, Hyundai и френските производители. В новия свят това е Tesla. Въпреки че е още млада компания, тя може успешно да спори с най-големите производители, които предлагат огромен брой модели и продават милиони коли годишно”, коментира Дийс.

Трябва да се отбележи, че през 2016 г. Volkswagen е продал близо 6 млн. нови автомобила, а Tesla едва 84 хил. Въпреки огромната разлика в резултатите Дийс е категоричен, че американският производител на електромобили има експерти и технологии, които Volkswagen не притежава.

„Около половината от инженерите на Tesla са експерти в създаването на програмно оборудване на автомобилите. Във Volkswagen липсват именно такива хора. Освен това компанията на Илон Мъск ни превъзхожда с мощните електрически мотори, технологиите за автономно придвижване, голямата си мрежа от зарядни станции и програмите за свързване на автомобилите с интернет”, допълни Дийс.

Шефът на Volkswagen бе категоричен, че компанията му ще съсредоточи усилия именно в тези направления, за да навакса изоставането си от Tesla. Любопитното е, че по-рано тази година именно Дийс заяви пред акционерите на компанията му: „Ние можем да направим всичко, което прави Tesla, и ще успеем да ги задминем”.

Още новини от Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:26 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

10
rate up comment 7 rate down comment 3
BobyB
преди 6 години
Изтървали са го отдавна. Сега е по силите само на Apple, Google, Microsoft, Amazon. Все ИТ компании, въздух под налягане според форумните специалисти. Както и самата Тесла де, тя е повече ИТ отколкото авто компания :D
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 7 rate down comment 4
Sokratus
преди 6 години
Годината е 2007!Nokia, държи над 30% от световните продажби на мобилни телефони. Акциите и скачат със 70% за една година. Продават десетки милиони бройки!Apple прави представянето на iPhone. Продажби 1.5 милиона бройки. Цената на един iPhone e почти два пъти по-висока от средната цена на мобилните телефони на Nokia! Батерията трудно издържа и един ден!Годината е 2017:Nokia, се ЗАВРЪЩА на пазара на мобилни телефони!Apple продава над 200 милиона бройки iPhone.Много е прав шефа на VW. Притеснява се да не последват съдбата на Nokia!;)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 1 rate down comment 6
KPetkov
преди 6 години
Мъск свърши парите и сега ще иска назаем, че няма да има Тесла 3. Засега Понци/Бърни Мадоф схема отвсякъде.https://***.cnbc.com/2017/08/07/tesla-seeks-to-raise-1-point-5-billion-to-fund-model-3-production.html
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 9 rate down comment 0
Achtung
преди 6 години
"'В корпоративния свят, когато някоя млада компания стане заплаха за "старите кучета" веднага бива купена."Изтървали са момента, сега балона се е надул на над 50 млрд долара, като при добри резултати в производството на Модел 3, няма да се изненадам пазарната цена на Тесла да мине 70 млрд, тоест близко до Фолксваген и Даймлер.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 7 rate down comment 1
0pk
преди 6 години
Като ти прочетох поста се сетих, `97 година си взех един калкулатор CASIO. Скъсах се да го ползвам в техникума и после в института, че и на работа до момента. Тази година му смених батерийката за сефте. 20г изкара. Чудя се, колко ли ще изкара новата :D
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 2 rate down comment 3
stanislavr
преди 6 години
Тая работа с Джеймс Бонд и електриката я забравете. Надали се родил тоя луд каскадьор, дето ще се търкаля и взривява в кола с батерии. Те по самолетите ги забраниха по едно време. Иначе и с тока (поне в тоя вид тесли с над 3000 LiPo батерии) ще стане като с като с дизела.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 9 rate down comment 4
bgMan
преди 6 години
В корпоративния свят, когато някоя млада компания стане заплаха за "старите кучета" веднага бива купена.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 10 rate down comment 10
nobel
преди 6 години
Между другото много от специалистите в рекламния бизнис смятат, че бъдещето е в скритата реклама. Нали се сещате, че Джеймз Бонд не случайно кара Астън Мартин. Това не е просто хрумване на сценариста. То си е плод на чисто финансова сделка с управителите на съответната фирма. Имаше и един филм "Бандата с предното предаване", където целия филм си беше съвсем очевидна реклама на Ситроен. Точно същото се отнася и за повечето филми в които има преследвания с коли. Та си мисля - вместо да се пишат реклами, които изглеждат като статии дали няма да е по-изгодно да се напише сценарий за филм. В който агент 007 ще се придвижва с електромобил. Мисля, че може да се направи много зрелищно. Особенно когато традиционният автомобил на "лошите" отказва да запали, а електрическият винаги потегля без проблем. Сцените с продължителни преследвания, когато батерията започва да пада може просто да бъдат избягвани, а бързото зареждане може бепроблемно да бъде представено като резултат от бъдещи технологии.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 15 rate down comment 16
michaelis12
преди 6 години
незнам, но хората си купуват най-много VW в цял свят следвани от Toyota ..... аз не виждам у тая класация Тесла да фигурира изобще за ужаст на нашия *** Хюсеина ..... Global car sales analysis 2017-Q1http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/Volkswagen Group delivers 10.3 million vehicles in 2016https://***.volkswagenag.com/en/news/2017/01/VW_Group_deliveries.htmlнезнам какви Тесли какви 6 леа, но нема да стане даже ама ич нема им се получи .... VW за 2016та са доставили 10.3 млн. МПСта, а чичо Мъск треа връща капарото за Модел 3 щот не можал да ги произведе ..... Кат фактите говорят и Боговете мълчат ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 15 rate down comment 16
nobel
преди 6 години
Отдавна не бяхте пускали реклама на Тесла в сайта. Те може да са продали 84 хиляди автомобила, а Фолксваген 6 милиона, но все пак ТЕ са заплахата. Бисери и вицове.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още