Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Шефът на VW: Tesla е единствената марка, която расте по време на пандемията

Разликата между германския концерн и американския му конкурент нараства, предупреждава Херберт Дийс

Шефът на VW: Tesla е единствената марка, която расте по време на пандемията

Херберт Дийс, ръководител на Volkswagen Group. Снимка: Bloomberg L.P.

Американският производител на електромобили Tesla Inc. е единствената марка, която расте по време на пандемията от коронавирус, заяви главният изпълнителен директор на германския автомобилен концерн Volkswagen Group Херберт Дийс.

Дийс посочи, че вярва в своя екип в битката с Tesla за първото място в глобалното производство на електромобили. Фабриката на компанията във Волфсбург - най-големият автомобилен завод в света, също трябва „да стане по-ефективна и по-бърза“, заяви Дийс по време на конференция в Алпбах, Австрия, съобщава Automobilwoche, цитирайки източници, присъствали на събитието. 

Още по темата

Дийс потвърди, че този план, поне в началото, няма да повлияе негативно върху работната сила.

„Когато говоря за (завода във) Волфсбург, нямам предвид съкращения на работните места“, изтъква той. „Тук не става въпрос за това. А за начина на работа. Нуждаем се от нов план. И говоря не само за марката (Volkswagen), но и за цялата група. Става въпрос за Волфсбург“, добавя Дийс.

В сряда се появиха спекулации в медиите за евентуално премахване на до 30 000 работни места в рамките на концерна заради новия план за тотална електрификация на продуктите. Ръководството на Volkswagen опроверга тези твърдения, заявявайки, че за момента не планира подобни мерки.

Продължаващият период на производствени съкращения в групата заради недостига на полупроводници, целите на компанията за електрификация и нарастващата конкуренция с Tesla също оказват влияние върху плановете.

Американският концерн планира да стартира производството в своята нова фабрика край Берлин, чието израждане ще приключи преди края на годината.

„Разликата с Tesla нараства. Те стават все по-бързи. Те правят доставки. Стават все по-добри в изграждането на електромобили. Те са единствената марка, която се разширява въпреки коронавируса“, изтъква Дийс по адрес на най-големия производител на електромобили в света. „Трябва да приемем тази надпревара“, подчертава ръководителят на Volkswagen.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (14)

   1| 2    
1
 
1
 
14
khao до: georgi_shum
преди 1 месец
Няма профилна снимка
за първи път чувам че на марс има силни ветрове... да, чат пат има прашни бури, ама чак силни ветрове, че и абразивна среда е нещо ново за мен...последния ровър се преееба много години след като уж трябваше да се прецака... и то щото му свърши тока.. а не щото сгъбяса.
1
 
3
 
13
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Естествено Ханса си мисли от 75 години и особено последните15-20 години само от ДВГ имаха около 150 милиарда Евро( стопедесет милиарда) пазарен дял.Но това остана в миналото вече бъдещето на автомобилният сектор ще определят ITтехнологични фирми. .
3
 
2
 
12
georgi_shum до: khao
преди 1 месец
Заради бурите и силните ветрове на Марс е по абразивна средата.А за радиацията електромагнитни полета и резервоарите не са устойчиви решения. Полето ще иска много енергия, която няма от къде за момента да дойде. Решение ще дойде от нови материали устойчиви на радиация.А за спейсекс - в един момент, да ще отдели старлинк, но и двете ще станат публични.И сега спейсекс се грижи за инвеститори и се съобразява малко или много с тях, щото пак набира капитал, но чрез часни предлагания.Ако иска да монетализира космическите пътувания и експлоатацията на Космоса (а той определено иска), ще трябва да я направи.
2
 
2
 
11
khao до: zelka007
преди 1 месец
Няма профилна снимка
защо да е абразивна средата... заради марсианския пясък ли ? На луната е по абразивна с тоя регулит! Иначе преди да тръгнат за Марс, ще има база на Луната и там ще се тестват много от технологиите
2
 
2
 
10
khao до: cherney
преди 1 месец
Няма профилна снимка
нали и аз това казах... че нема да стане публична :):) Не е 8, ами 6 месеца и поне към момента идеята му е старшипа да лети с "гъъъз" към Слънцето... тоест докато стигне до хората, по голямата част от радизацията да се абсорбира от резервоарите... разбира се...може и да промени плана, както се случва обикновенно :))

Още от Новини
Nissan извършва най-мащабния полеви тест на роботаксита в Япония