Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Ще каже ли FIAT „Сбогом“ на Италия?

Планът за инвестиции в размер на 5 млрд. евро е пред провал

Ще каже ли FIAT „Сбогом“ на Италия?

Лого пред офиса на Fiat Chrysler Automobiles в Мичигън, САЩ. Снимка: Ройтерс 

Италианският автомобилен концерн FIAT обмисля напускане на Италия. На пръв поглед подобно твърдение изглежда абсурдно, но все пак е факт, че от известно време насам централата на FCA е в Амстердам, а производствените мощности на FIAT в Италия са сериозно остарели.

Още по темата

FIAT Chrysler Automobiles (FCA) вече преразглежда плановете си за нови инвестиции в Италия, след като страната прие нов, по-висок данък за автомобилите с големи бензинови и дизелови двигатели. И тази информация беше обявена от главния изпълнителен директор на FCA Майк Манли на салона в Детройт.

В края на ноември FCA обяви, че планира да инвестира над 5 милиарда евро в рамките на следващите три години, като парите трябваше да отидат за създаването на нови модели на FIAT, нови двигатели и модернизиране на заводите там, както и наемането на повече работници.

През декември обаче италианският парламент гласува субсидии до 6000 евро за всеки нов автомобил, отделящ малко вредни емисии – електромобили и хибриди и прие нов данък за новите коли с големи мотори.

„Това означава, че трябва да прегледаме инвестиционните си планове, но в момента не мога да коментирам повече по темата”, обясни Манли, а FCA е на опашката спрямо съперниците си по отношение на електрификацията на гамата автомобили, които концернът предлага в световен мащаб.

Плановете за инвестиции в Италия са част от стратегията, представена от покойния директор на FCA Серджо Маркионе през юни миналата година. Тогава той обяви, че предстои сериозна реконструкция на италианските заводи на компанията, които ще произвеждат основно носещите по-сериозни печалби модели на Alfa Romeo, Jeep и Maserati. В плана му намериха място и бъдещи електрически модели и хибриди, най-малкото запазване на броя работни места в Италия и увеличаване на печалбите от тези производствени мощности.

Целия материал вижте в Automedia.bg. 

По статията работи: Automedia.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Китай ще помага на шведски производител на суперавтомобили да се бори с Ferrari