Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Tesla сви цената на своя Model Y с 3 хил. долара

Концернът прави това само 4 месеца, след като пусна модела на пазара

Tesla сви цената на своя Model Y с 3 хил. долара

Снимка: David Paul Morris/ Bloomberg

Tesla намали цената на кросоувъра Model Y с 3 хиляди долара по-малко от четири месеца след началото на продажбите, съобщава Bloomberg TV Bulgaria

Още по темата

Стартовата цена сега е 49 990 долара, става ясно от уебсайта на компанията. В средата на март, когато производителят на автомобили започна доставките на модела, цената му беше 52 990 долара.

Понижението на цената на Model Y е второто значително, което Tesla предприема в рамките на около шест седмици. В края на май компанията сви цената на Model S с 5 хиляди долара, а тази на Model 3 беше понижена с 2 хиляди долара, което според някои анализатори е сигнал за по-слабо търсене.

Tesla приключи второто тримесечие с доставени 90650 автомобила, което беше над очакванията на икономисти и доведе до ръст в цените на акциите на компанията.

През юни концернът успя да продаде близо 15 хил. броя от своя Model 3 в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, отбелязвайки 35% ръст на продажбите на месечна база. Tesla продаде 11 095 електромобила през май, а през април бройката беше едва 3635, показват данни на Китайската асоциациация за леки автомобили.

269-проценото повишение на книжата ѝ помогна на Илон Мъск да изпревари известният инвеститор Уорън Бъфет в индекса Bloomberg Billionaires.

 

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

2
 
5
 
1
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Като стигне до цената на Корола - $18000 ще я купя, даже и до приус ако стигне $23000 ще я купя.
До тогава обаче, със 2% годишни загуби на капацитета, $7000 цена на батерията и тази висока цена на придобиване тесла е абсолютно неконкурентноспособен автопроизводител и се купува от хора скарани с математика и показни парвенюта смятащи това за шик.
Затова тойота продава по над 10 000 000 коли на година, а тесла 300 000.
Тойота слага вече над 20 години батерии в колите си, та не можеха ли те да извадят ДВГ от тях и да оставят само батерията...можеха, но сметките не излизаха - не си струваше. Панасоник е японска компания също, знаем за връзките и културата м/у японските компании, защо тогава тесла не е японска? Защото са прагматици и им е слаб маркетинга. Тесла=0+маркетинг
Докато няма пробив в технологията и цената на батерията тесла е пред фалит във всеки един момент и само слабоумни и спекуланти безразсъдни могат да влизат в нея

Още от Новини
LG Chem очаква удвояване на приходите от продажби на батерии през 2025 г.