Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Toyota не прави електромобили от грижа за... екологията

Производството на изцяло електрически автомобили носи по-малко ползи за околната среда и човека, отколкото производството на хибриди, твърди концернът

Toyota не прави електромобили от грижа за... екологията

Новата Toyota Corolla Sedan Hybrid по време на 89-тото автомобилно изложение в Женева. Снимка: Ройтерс

Защо японският автомобилен производител Toyota не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства? Отговор на този въпрос даде Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, по време на автомобилното изложение в Женева този месец. Според него така компанията се стреми да... произвежда повече „зелени“ коли.

Още по темата

На пръв поглед такъв коментар противоречи на логиката. Но все пак лакво се оказва? Компанията е убедена, че, първо, производството на изцяло електрически автомобили носи по-малко ползи за околната среда и човека, отколкото производството на хибриди.

Според Килман в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.

Освен това, според ръководството на Toyota, днес потребителите са по-склонни да купуват автомобили, които имат възможност да превключват от ток към традиционно гориво. Така шофьорите се чувстват по-уверени, защото не се страхуват да останат някъде по магистралата, без възможност да заредят колата си с електричество.

Какви са останалите аргументи вижте в продължението на материала в Automedia.bg! 

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (5)

0
 
1
 
5
khao до: redcretin
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
каква глупост съм написал ... просто коментирах думите му ! Нека има гаранция 12 години, само че една кола не е само батерия, налЕ

А второто изречение е за цялото автомобилостроене, множественото число не е защото му говоря на ВИЕ, може би от там си се объркал и не си ме прочел правилно!
0
 
2
 
4
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
Да ама има "доста "хора които изминават повече от 50-60 км. на ден
0
 
6
 
3
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
Според мен един плагин хибрид с пробег на ток от поне 50-60км е много добър избор за повечето хора. Караш до работа на ток. Вечер си зареждаш колата от контакта вкъщи. На бензин караш основно през почивните дни извън града и не с притесняваш колко пробег ти остава, къде е най-близката зарядна станция. Цената на хибридите също е много по-приемлива от тази на електричките.
2
 
15
 
2
redcretin до: khao
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
Сегашните им хибриди (всъщност още първата Приус даже) имат ГАРАНЦИЯ на батериите 12 години. Успокой се малко и не пиши глупости.
20
 
3
 
1
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
хахахаха, тоя извади императорска логика ... понеже нямаме капацитет => е не екологично електромобила ....
въпреки че ако ги правите като сегашните да издържат по 5-6 години, то няма да има автомобил който да е екологичен никога !

Още от Новини
Германски съд постанови в полза на собственици на дизелови Volkswagen