Германският автомобилен концерн Volkswagen обмисля дали няма нужда от партньор за марката мотоциклети Ducati.
За да се развият възможностите за растеж на производителя на мотоциклети, който е част от концерна от Волфсбург от 2012 г. насам, е необходим план.
„Мога да си представя едно сливане или партньорство с други марки", казва главният изпълнителен директор на концерна Херберт Дийс в интервю за Handelsblatt. Да имаш Ducati като икона на мотоциклетите във VW не е достатъчно от предприемаческа гледна точка, казва мениджърът.
По думите му мотоциклетите нямат силно взаимодействие с автомобилите.
Дийс раздели 12-те марки на Wolfsburg Group в шест бизнес сегмента, за да стане по-гъвкава компанията.
Марките за лекотоварни автомобили бяха групирани в сегмента на масовия пазар, премиум пазара и лукс пазара.
За отдели като Ducati, производителя на предавателни кутии Renk и подразделението MAN Diesel & Turbo главният изпълнителен директор търси нови перспективи.
Пред акционерите през май той заяви, че е възможно отделяне. С това Дийс намекна, че тези отдели би могло да бъдат продадени или листнати. Работническият съвет обаче се противопоставя на продажбата.
Предшественикът на Дийс Матиас Мюлер вече се бе опитал да продаде Ducati, но не успя да спечели за хода семействата Порше и Пиех. Ръководителят на работническия съвет Бернд Остерлох наскоро заяви в интервю за Ройтерс, че няма да се противопоставя на "интелигентните решения" за тези области.


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо