Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Volkswagen обмисля възможността за нов завод на Skoda в България

Заради силните продажби на марката надзорният съвет на Volkswagen обмисля възможността за откриването на нови производствени мощности

Volkswagen обмисля възможността за нов завод на Skoda в България

Снимка: Архив Ройтерс

Volkswagen обмисля възможността да отвори нов завод на автомобилната марка Skoda извън Чехия, като едно от възможните места за това е България. Това съобщава авторитетният германски ежедневник Handesblatt.

Заради силните продажби на марката надзорният съвет на Volkswagen обмисля възможността за откриването на нови производствени мощности. Очаква се решението да бъде взето през идната седмица, когато ще се проведе и следващото заседание на надзорния съвет, насрочено за 16 октомври.

Още по темата

Според изданието от възможностите за потенциална държава за съоръжението отпада Чехия, тъй като там няма достатъчно налична работна ръка. По тази причина от VW са взели решението да се насочат още по на изток, като обсъжданите варианти са България и Турция.

Изданието посочва още, че в завода е възможно да се произвеждат и автомобили за други марки на концерна.

В същото време от Volkswagen разглеждат и възможността да преустроят фабриките си в германските градове Емден и Хановер за производство на електрически автомобили.

Производителят иска да увеличи продажбите си на електрически коли, тъй като за него става все по-трудно да отговори на новите изисквания за екологичност на своите двигатели с вътрешно горене.

В момента в завода в Емден се произвежда популярният модел Passat, но сегментът на седаните страда от свито търсене, което кара ръководството на компанията да преосмисли бъдещето на завода си.

По статията работи: Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (6)

22
 
6
 
6
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
И аз никога не бих си купил Шкода, като ги помня какви дървета бяха някога, сега колкото и да изглеждат по пасатски, ни искам и да чуя за това, някък си не им доверявам. А и ако ми трябва такъв тип автомобил не виждам нито една причина това да е Шкода.
5
 
15
 
5
KPetkov до: das
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Горе-долу до 2008 г. ги правят здрави и оттам нататък нещата нещо стават доста зле. Това не е само за шкодите, а също така и голямата немска тройка, т.е. и шкода. Мисля, че е заради някакви стандарти от типа на: колата да е по-мека от пешеходеца/купувача, но не съм срещал задълбочен анализ, а само мнения на хора, работещи по представителства в България :) Сменят материали с цел да са по-леки, т.е. по-малък харчлък на гориво и колите стават някак си по-"крехки". В Германия може и да работи, ама по българския лунен пейзаж нещата са по-сложни. Отделно, кой производител иска продуктите му да изкарват по сто години :)
24
 
8
 
4
das до: mrynmryn
преди 1 седмица
Не знам как са били 2004-2005г., но нашите бяха от 2012г. Рядко срещан ***. Може би са ги поевтинявали и оптимизирали с годините, но аз Шкода за личен семеен автомобил не бих си взел след натрупания отрицателен опит с марката. За съвсем малко повече пари човек може да си вземе къде по-читава марка.
8
 
20
 
3
majnata до: das
преди 1 седмица
абе то да е само шкодата ... всички нови коли са тъй ...ако отика пет години , супер ... после нова , туй е целта .
3
 
43
 
2
mrynmryn до: das
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Имам 3-ма познати, които си купиха различни модели (нови) около 2004-2005, до момента никой не се е оплакал. А разликата между личен и служебен автомобил е голяма. Не случайно са казали - служебната кола е най-бърза!

Още от Новини
Продажбите на нови автомобили в ЕС бележат спад втори пореден месец