Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Volkswagen отново се цели във върха на автомобилната индустрия с Vision 2030

Крайната цел е постигане на възвръщаемост на инвестициите, като това включва реорганизация на структурата и дори раздяла с някои от марките в групата

Volkswagen отново се цели във върха на автомобилната индустрия с Vision 2030

Снимка: Ройтерс

Германският автомобилен концерн Volkswagen AG стартира нов корпоративен план - Vision 2030. Както личи от името му, неговото реализиране ще продължи 11 години, през които германският производител ще претърпи сериозни промени. Крайната цел е постигане на възвръщаемост на инвестициите, като това включва реорганизация на структурата и дори раздяла с някои от марките в групата, съобщава Automedia

Още по темата

Първите две точки предвиждат преструктуриране на производствената мрежа и рационализиране на ключовите технологии. Това означава фокусиране върху основните марки на групата - Audi, Porsche и VW, и преминаване към електромобили, системи за автономна движение и други мобилни решения.

В същото време, две от компаниите в групата - Ducati и Italdesign, ще бъдат отделени от нея и ще получат самостоятелност. Бъдещето на луксозните марки Bentley, Bugatti и Lamborghini също е под въпрос, като те ще трябва да изпълнят искането на акционерите за възвръщаемост на инвестициите в тях при това с печалба.

Според последния доклад на ръководството, Bugatti ще бъде подарена на Фердинанд Пийх (бившият председател на VW Group), който се раздели с всичките си акции в концерна. В същото време се търси купувач за Bentley, ако компанията не започне да носи приходи в близко бъдеще.

"Защо да инвестираш в остаряло предприятие, когато можеш да вложиш пари в нещо ново? Bentley има велико минало и предлага отлични автомобили, но това не носи приходи", коментира пред Automobile един от шефовете на VW Group, който е пожелал анонимност.

Що се отнася до Lamborghini, продажбите на тази марка растат, но проблемът е, че при нея разходите за разработка на нови модели са огромни. Именно с цел тяхното намаляване наследникът на Aventador ще получи 5,0-литров V8 двигател от Porsche - нещо, което феновете на италианската марка вече определиха като "светотатство".

Като цяло, Audi, Porsche и Volkswagen имат най-стабилните дългосрочни перспективи във Vision 2030, което означава, че именно на тях ще се залага най-сериозно при преминаването към електромобили. Целта на групата е да предложи 70 модела на ток до 2028 г. А през 2030 г. поне 40% от общите продажби на концерна трябва да бъдат на електрически превозни средства.

По статията работи: Automedia.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

2
 
12
 
3
zelka007 до: data
преди 1 месец
Няма профилна снимка
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-auto-closes-first-quarter-with-record-sales-revenue/

https://www.seat-mediacenter.com/newspage/allnews/company/2019/SEAT-breaks-its-historic-sales-record-in-2018.html

чупят рекорд след рекорд в продажбите , и на двете марки заводите буквално се задъхват , работят на пълен капацитет . могат да продават повече отколкото произвеждат . затова ще строят нов завод , вероятно в БГ ... , където да преместят част от производството . планира се за 350.000 на година , все пак според търсенето де , с възможност да се удвои ако е добро ...
1
 
14
 
2
преди 1 месец
Интересно , в статията нищо не се говори за Skoda ?
2
 
16
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
volkswagen е добре представенв столицата ни :

- 14 лаборгинита
- 110 бентлита
- 248 поршета
- 50352 фаувета
- 12597 шкоди
- и има 2 регистрирани бугатита :))) ... машала

а скоро и завод ...

Още от Новини
Британската автомобилна индустрия ще губи по 50 хил. паунда на минута при твърд Brexit