Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Volkswagen планира да смени вида батерии, които ползва за своите електромобили

Автомобилният производител може да прекрати договорите за доставка с южнокорейските компании LG Energy Solution и SK Innovation

Volkswagen планира да смени вида батерии, които ползва за своите електромобили

Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Германският автомобилен концерн Volkswagen AG планира постепенна замяна на батерията, използвана в неговите електрически превозни средства, съобщава Ройтерс, цитирайки източници, запознати с темата.

По този начин германската група поставя под съмнение договора с южнокорейските компании LG Energy Solution и SK Innovation относно доставките на батерии. 

Още по темата

Volkswagen обявява своя план в момент, когато LG Energy Solution и SK Innovation, произвеждащи батериите, които автомобилният концерн ползва за сегашните си електрически модели, влизат в съдебна битка в САЩ заради обвинения в присвояване на търговски тайни, свързани с технологията за изграждане на въпросните компоненти.

Германската автомобилна група планира да използва призматични батерии за своите електрически автомобили, фокусирайки се върху доставките от китайската компания Contemporary Amperex Technology Co Ltd (CATL), информира южнокорейският новинарски сайт Money Today, позовавайки се на анонимни източници.

Volkswagen планира да обяви плановете си за закупуване на батериите на CATL по време на събитието Power Day.

В началото на месеца Volkswagen удвои прогнозата си за дела на електромобилите в Европа до 70% до края на десетилетието, като същевременно обяви, че ще се придържа към изпълнението на целта за подобряване на рентабилността в по-кратки срокове.

Компанията се стреми да постигне увеличение на дела на електромобилите в продажбите на пазари като Китай и САЩ до 50%, докато се цели към марж на оперативната печалба до 2023 г. от поне 6 на сто, макар електрическите модели да генерират по-слаба възвръщаемост заради все още високите разходи по тяхното производство.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Как производителят на електромобили Tesla влезе в Клуб “1 трилион долара“?