Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

Marriott продаде исторически хотел в Ню Йорк на Катарския инвестиционен фонд

Цената на сделката е 310 млн. долара

Marriott продаде исторически хотел в Ню Йорк на Катарския инвестиционен фонд

Снимка: Wikipedia.org

Катарски фонд придоби хотел St. Regis на Пето авеню в Манхатън, който се прибавя към колекцията от луксозни хотели на страната в Персийския залив, съобщава Wall Street Journal.

Катарският инвестиционен фонд е платила 310 млн. долара за имота, сочат документи, внесени пред регулаторните органи от продавача, Marriott International Inc. Хотелската верига ще продължа да управлява хотела, става ясно още от документите.

Катарският инвестиционен фонд купи хотел St. Regis в Сан Франциско от Marriott преди около три години. Друг катарски фонд плати 600 млн. долара за хотел Plaza Hotel в Ню Йорк миналата година.

Хотел St. Regis в Ню Йорк отвори врати през 1904 г. Сградата е проектирана от Джон Джейкъбс Астор IV и е известна с бара си King Cole Bar, включващ картина на Максфийлд Периш, изобразяваща Стария Кинг Коул.

18-етажният хотел St. Regis се намира на East 55th Street близо до Пето авеню. Той разполага с над 200 стаи, като цената им към четвъртък вечер варираше от 779 долара до над 4 хил. долара за президентски апартамент, сочат данни на сайта на Marriott, цитирани от Bloomberg.

Marriott, която е най-голямата хотелска верига в света, не притежава много хотели и предпочита вместо това да печели от лицензионни такси и управление на имоти на партньори.

Компанията придоби хотела в Манхатън, след като купи Starwood Hotels & Resorts през 2016 г. за 13,6 млрд. долара в трансакция, която премоделира глобалната хотелска индустрия. Оттогава St. Regis се превърна в глобален луксозен бранд с обекти в Шънджън, Китай и Бора Бора във Френска Полинезия.

Неотдавна Marriott, чиято централа се намира в Бетесда, щата Мериленд, обяви сделка за 206 млн. долара за придобиването на W New York Union Square с цел да вдъхне нов живот на обичания, но забравен бранд.

По статията работиха: Божидарка Чобалигова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Апокалипсисът на търговските площи във Великобритания се задълбочава