Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

Заведенията и развлеченията - новият фокус на моловете

Наемателите от нетърговския сектор привличат повече посетители, които прекарват повече време в търговските центрове и харчат повече

Заведенията и развлеченията - новият фокус на моловете

Снимка: Архив Ройтерс

Наемателите на площи в търговските центрове от сектора храни и напитки и в сферата на развлечението водят до средно 28% ръст на стойността на наемите, 7,24% ръст на човекопотока и спад на незаетите площи с 1%.

Това показват данни на Urban Land Institute (ULI) and JLL, които са проучили 12 големи търговски центъра във Великобритания, Франция, Полша и Испания през последните 12 месеца, пише онлайн изданието property-magazine.eu.

Статистиката е обобщена в доклад, озаглавен „Търговията: Хранене, отдих, удобства и новият търговски център“, в който се изследва ролята на нетърговските елементи в моловете.

Въпросните търговски центрове наскоро са се модернизирали и разширили, за да могат да включат повече наематели от други сектори, включително здравни грижи, библиотеки, ресторанти, наематели за привличане на клиенти, които прекарват свободното си време.

„Сега е по-важно отвсякога търговските центрове да осигурят вълнуващо, иновативно пространство, където хората да искат да дойдат, да прекарват време и да се върнат. Изводите от проучването са окуражаващи и надграждат това, което открихме миналата година - че предлагането на нетърговски продукти добави стойност към модерните търговски центрове“, коментира Кристиан Луфт, директор на консултантската компания JLL.

Почти 60 на сто от анкетираните участници в проучването посочват, че добавянето на разнообразни наематели е имало положително въздействие върху финансовите резултати на търговските центрове.

Най-голям плюс за моловете е увеличеното време, което посетителите прекарват в обектите. Това подкрепя много продажбите на дребно в другите обекти.  

По статията работи: Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Шест месеца след пандемията офисите в САЩ остават наполовина празни