IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Johnson & Johnson е поредната компания, която разделя бизнеса си

Двете нови лица на дружеството ще бъдат насочени съответно към медицинските продукти и потребителските продукти

16:05 | 12.11.21 г. 5
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Акциите на Johnson & Johnson поскъпват в часовете преди старта на редовната сесия в Ню Йорк, след като компанията заяви, че ще раздели бизнеса си на две отделни части, като едната ще бъде съсредоточена върху лекарствата и медицинските продукти, а другата върху потребителските стоки, съобщава Bloomberg. 

Компанията ще отдели звеното за потребителски продукти, което беше засегнато от редица съдебни дела, свързани с непозволени субстанции в бебешката пудра, в рамките на 18 до 24 месеца. През май 2020 г. Johnson & Johnson спря продажбите на спорната бебешка пудра на базата на талк (Johnson's Baby Powder) в Северна Америка, след като започна мащабна преоценка на портфолиото си на потребителските стоки. Пудрата с талк отдавна е в основата на бебешките продукти, тъй като минералът поддържа кожата суха и предотвратява обриви, предизвиквани от пелените. В талка обаче може да се съдържа и азбест - минерал, използван някога в редица продукти за изолация на сгради. Някои компании са открили, че царевичното нишесте може да предложи същите предимства на талка без риск от наличие на азбест.

Акциите на Johnson & Johnson поскъпват с 4,9% към 14:00 ч. българско време.

Фармацевтичното звено на компанията представлява основна част от бизнеса ѝ. Подразделението за лекарства генерира 55% от продажбите през 2020 г., като други 28% идват от отдела за медицински изделия и 17% от звеното за потребителски стоки. Общо през 2020 г. Johnson & Johnson отчита 83 милиарда долара приходи. Тъй като компанията продължава да демонстрира силен растеж, анализаторите изчисляват, че тя ще генерира 94 милиарда долара от продажби през 2021 г.

Въпреки че делът на потребителското звено на Johnson & Johnson от общите приходи е най-малък, то осигурява широката популяризация на марката. Подразделението може да се похвали с лекарства без рецепта като Tylenol, Motrin, Zyrtec, както и с марки като BAND-AID, Listerine, Neutogena, Neosporin, Aveeno, Clean & Clean, Rogaine и др.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:27 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от САЩ виж още

Коментари

5
rate up comment 1 rate down comment 0
khao
преди 2 години
*** = първото име Чейни!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 1 rate down comment 0
khao
преди 2 години
по скоро едната ще е Johnson, а другата ***! :) предполагам занеш на кое нящо му се вика Джонсън! :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 1 rate down comment 1
0pk
преди 2 години
И сега едната ще се казва Johnson а другата Johnson?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 3 rate down comment 1
zelka007
преди 2 години
ми те са улучили лукавия и забогатели , а ти нацели митрофанова и кво ... ?! ... ни пари , ни душа ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 3
дядя Вова
преди 2 години
Тия двамата навремето не се ли продадоха на лукавия, за да станат богати. Буквално. Да?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още