Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

САЩ

След поражението от Супервторника и Блумбърг се отказа от президентската битка

В официално изявление той обяви подкрепата си за другия кандидат на Демократическата партия Джо Байдън

След поражението от Супервторника и Блумбърг се отказа от президентската битка

Снимка: Getty

Американският милиардер Майкъл Блумбърг се отказва от президентската си кампания. На изборите във вторник стана ясно, че той не успява да убеди привържениците на Демократическата партия, че е по-добрата алтернатива на президента Доналд Тръмп въпреки рекордните разходи за реклама на стойност над половин милиард долара, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.

В официално изявление той обяви подкрепата си за другия кандидат на Демократическата партия Джо Байдън.

„Винаги съм смятал, че победата над Тръмп изисква сплотяване около кандидата, който има най-големи шансове. След изборите вчера е очевидно, че този кандидат е моят приятел и страхотен съгражданин Джо Байдън“, коментира Блумбърг.

Още по темата

Милиардерът разчиташе на това да спечели критична маса от делегати по време на т.нар. Супервторник и на изборите след него, като пропусна първите 4 вота. Досега нито един кандидат не бе предприемал подобна стратегия. Но той се отказва от надпреварата, след като вчера не успя да събере достатъчно делегати, за да има реални шансове за победа до края на всички избори.

„Преди три месеца се включих в надпреварата, за да победя Доналд Тръмп. Днес я напускам поради същата причина, тъй като за мен е ясно, че ако остана в надпреварата, тази цел ще бъде постигната много по-трудно“, обяснява Блумбърг.

През 2019 г. Блумбърг взе решението да се кандидатира за президент. Тогава той заяви, че слабите кандидатури на центристи като Джо Байдън са го накарали да се включи в надпреварата на Демократическата партия. На вчерашния вот Байдън си осигури доминация, като победи в 9 от 14 щата. Блумбърг се пребори за 43 делегати и победи единствено в Американска Самоа.

Блумбърг се присъедини късно в кандидат-президентската кампания – на 24-ти ноември. Но бързо повиши резултатите си в социологическите проучвания.

Освен това той наводни телевизионния ефир с реклами за над 550 млн. долара, които бяха финансирани изцяло от него. Близо 60% от американците споделят, че са виждали поне веднъж онлайн или телевизионна реклама за кандидатурата на Блумбърг, показват социологическите проучвания.

Той е инвестирал общо 687 млн. долара за кампанията си.

Блумбърг е основател и мажоритарен собственик на Bloomberg LP, компанията майка на Bloomberg News.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

1
 
7
 
3
преди 5 месеца
С отказването на тоя сулю изборите се обезмислят, може изобщо да не ги провеждат.

Със сигурност - при разследването си Доналд и Джулиани са открили достатъчно гнъсотии за брайдън, за да го унищожат - но това ще стане тогава, когато пишман демократите вече няма да имат време за реакция.
Явно това е потенциалът на опозицията - някакъв мерзавец, затънал в корупция до шия.
1
 
9
 
2
преди 5 месеца
Няма профилна снимка
оо, трагедия! инвестора ще му намалят субсидиите, че не можа да активира тролетариата за победата на малкия майк. момчета, толкова глупости изписахте, как се чувствате сега? кво ли питам и аз, то се питат хора със съвест, а не троловете на инвестора.
1
 
10
 
1
преди 5 месеца
Съболезнования , Инвестора ... : ))) ... Бог си знае работата .

Още от САЩ
Доналд Тръмп подписа четири указа в помощ на американската икономика