Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Американските власти разследват Snap във връзка с IPO-то ѝ

Инвеститорите твърдят, че компанията им е предоставила подвеждаща информация

Американските власти разследват Snap във връзка с IPO-то ѝ

Снимка: Архив Ройтерс

Американското министерство на правосъдието и Комисията по ценните книжа и борсите са призовали Snap да разкрие допълнителна информация за нейното първично публично предлагане, което се проведе през март 2017 г., разкри компанията пред Ройтерс.

В изявление Snap посочва, че е отговорила на правителството, както и на останалите заявки за информация.

Запитванията са в резултат на продължаващото дело, в рамките на което инвеститори обвиняват Snap, че ги е подвела за това как конкуренцията от Instagram на Facebook е повлияла на растежа на компанията.

Snap коментира, че вярва, че федералните регулатори „разследват проблеми, свързани с преди това обявените обвинения по групово дело относно информацията, оповестена около IPO-то“.

"Въпреки че нямаме пълна информация по тези разследвания, разбираме, че Министерството на правосъдието вероятно е фокусирано върху новините за първичното публично предлагане, свързани с конкуренцията от Instagram”, обяви компанията.

Още по темата

Приложението на Snap – Snapchat, отчете разочароващ ръст на броя нови потребители, откакто компанията направи IPO за 3,4 млрд. долара. Тя обяви и растеж на продажбите, който се оказа над очакванията на анализаторите. Същевременно Snapchat свива загубата си, но въпреки това стойността на акциите ѝ продължава да потъва. Книжата на компанията завършиха борсовата сесия във вторник на цена от 6,71 долара, под цената от IPO-то от 17 долара.

Компанията заяви, че информацията, която е давала преди листването си е „точна и пълна“. Snap потвърди, че ще продължи да съдейства на Комисията по ценните книжа и борсите, както и на Министерството на правосъдието.

Броят на потребителите на Snapchat  преди IPO-то бяха 158 млн. дневно, а през първото тримесечие на тази година достигнаха 191 млн. През третото тримесечие обаче броят им се понижи до 186 млн.

Проспектът за инвеститорите предупреждава, че функцията Stories на Instagram, която копира един от основните елементи на Snapchat, “може да бъде директна конкуренция“. Инвеститорите обвиняват Snap, че е подценила риска от това.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Магдалена Иванова
Още по темата: Социални мрежи Snap Snapchat

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Чад вдигна забраната си над социалните мрежи