Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Clubhouse залага на нови функции за по-добро аудио преживяване

Компанията иска разговорите в платформата да звучат по-реалистично

Clubhouse залага на нови функции за по-добро аудио преживяване

Снимка: Bloomberg L.P.

Clubhouse, приложение за аудио разговори, обяви, че ще пусне аудио функция, която да накара гласовете на участниците в дискусиите да звучат така, сякаш идват от различни посоки (като surround sound), така че разговорите и виртуалните изпълнения да се усещат по-реалистични, предава Ройтерс.

Приложението, което е подкрепено от компанията за рисков капитал Andreessen Horrowitz, положи основите на новата аудио тенденция миналата година и стана известно с чат стаите си, в които влизат хиляди участници, включително главни изпълнителни директори на компании и известни личности. Въпреки това услугата се сблъсква с все по-голяма конкуренция от по-големи технологични гиганти като Facebook, Twitter и Spotify, които също въведоха собствени аудиочат функции.

Новата функция ще помогне на Clubhouse да заложи на стаи за развлечения и изпълнения, които станаха особено популярни в приложението.

Още по темата

В зависимост от това колко говорители има в една Clubhouse стая, както и от няколко други фактора, технологията на приложението ще направи пространствено позициониране, така че слушателят да чува гласове, които сякаш го заобикалят, твърди Джъстин Уберти, който е ръководител на стрийминг технологията на Clubhouse.

В комедийните стаи например технологията на Clubhouse ще открива главния говорител и ще поставя гласа му в „предната част“, докато смехът на другите хора може да звучи така, сякаш идва от лявата или дясната страна на слушателя, посочва той.

По думите му, когато става дума за музика, функцията има огромен потенциал.

Технологията улеснява откриването на хора, когато говорят различни потребители, докато преди това хората трябваше да обръщат повече внимание на ритъма на говорене и тембъра на говорещите, твърди Уберти.

Clubhouse, която се появи на пазара като приложение, достъпно само за хора с покани, наскоро беше отворена за всички. Компанията твърди, че всеки ден се създават над 700 хил. стаи за разговори, спрямо 300 хил. през май.

Новата функция за звука ще бъде пусната първо за потребителите на iOS, а скоро след това и за потребителите на Android, посочи Clubhouse.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Twitter устоя на удара, който Apple нанесе на рекламния бизнес