Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Доналд Тръмп се срещна с ръководителя на "лошия" Twitter

Обсъдихме много въпроси, свързани с платформата им и социалните медии като цяло, написа президентът след разговора си с Джак Дорси

Доналд Тръмп се срещна с ръководителя на "лошия" Twitter

Снимка: Ройтерс

Американският президент Доналд Тръмп съобщи, че е имал "страхотна среща" вчера с генералния директор на Twitter Джак Дорси - броени часове след като разкритикува компанията и я обвини, че не се отнася добре с него, понеже е републиканец, предаде DPA.

Тръмп използва често Twitter, за да отправя посланията си, особено след огласяването на доклада на специалния прокурор Робърт Мълър. През последните дни той публикува и препубликува в тази социална мрежа над 40 послания. Два от туитовете бяха критични към самата социална мрежа.

Президентът на САЩ твърди също, че компаниите, управляващи социалните медии, проявяват предубеждение към консерваторите - нещо, което фирмите отхвърлят като невярно.

Още по темата

"Обсъдихме много въпроси, свързани с платформата им и социалните медии като цяло. С нетърпение очаквам поддържането на отворен диалог!", написа Тръмп в Twitter за своите близо 60 милиона последователи след срещата си с Дорси.

Въпреки че някои шефове на технологични компании да имат либерални схващания, те неизменно твърдят, в продуктите им няма политически пристрастия.

Twitter определи срещата на Тръмп с Дорси като конструктивна и подчерта, че тя се е състояла по покана на американския президент. Часове по-рано социалната мрежа надмина прогнозите за приходите си за първото тримесечие и отчита силен ръст на потребителите, подкрепен от промените в социално-медийната услуга, а акциите поскъпнаха силно. Във вчерашния ден ръстът бе от 15,64% до 35,54 долара за акция. 

Базираната в Сан Франциско компания отчете приходи в размер на 787 млн. долара, което е с 18% повече в сравнение с предходния период. Анкетираните от Bloomberg анализатори очакваха средно приходи в размер на 775 млн. долара. Услугата за микроблогинг също така отбеляза увеличение на ежедневните активни потребители с възможност за монетизация до 134 милиона, надминавайки прогнозите на анализаторите за около 128,4 милиона. През четвъртото тримесечие броят им бе 126 млн.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Социалните мрежи се сблъскаха с критика заради реклами на тютюневи продукти