Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook дава по-голям контрол на потребителите над съдържанието, което виждат

Компанията представи нова функция, която ще улесни този процес

Facebook дава по-голям контрол на потребителите над съдържанието, което виждат

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Facebook въвежда нова функция, която да улесни потребителите да избират какво съдържание да се показва в списъка им с новини (News Feed), пише CNBC.

Функцията беше обявена днес и предполага, че потребителите няма да разчитат само на това, което алгоритъмът на Facebook определя да виждат, а ще могат сами да влияят на процеса. Те ще могат да превключват от алгоритмично класирано съдържание, най-новите публикации и актуализации от любими приятели и страници, които следват.

Въпреки че Facebook вече позволява на потребителите да виждат най-новите публикации или тези от селектирани от тях приятели, тези опции са заровени дълбоко в приложението и често са трудни за намиране. Сега идеята е процесът да бъде улеснен.

Още по темата

Функцията ще е активна за потребителите на Android от днес, а за тези на iOS ще стане налична „в следващите седмици“, обяви Facebook.

Новината беше обявена във включващо 5000 думи есе, публикувано от Ник Клег, вицепрезидентът по глобалните отношения и комуникациите на Facebook. Публикацията носи името „Ти и алгоритъмът: За танго са нужни двама“.

Освен това Facebook планира да предложи повече възможности на потребителите да разберат защо конкретно съдържание се показва във фийда им. Това включва функцията „Защо виждам това?“, която е подобна на тази, която услугата показва с рекламите.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
4
 
1
преди 1 седмица
Facebook дава по-голям контрол на потребителите над съдържанието, което виждат

Верно? А Гугъл? Нещо излязоха много зли данни за Андроид.

Още от Социални мрежи
Facebook превръща част от централата си във ваксинационен център