IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook тества персонализиран списък с новини

Социалната мрежа ще предлага индивидуален News Feed, за да задържа по-дълго вниманието на потребителите

10:56 | 21.08.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook тества нова версия на своя списък с новини (News Feed), предлагайки избрани линкове до новини и теми, които да отговарят на интересите на отделните потребители. Всичко това се случва, докато компанията продължава да търси начини да увеличи времето, което хората прекарват, използвайки най-голямата социална мрежа в света, предава Ройтерс.

Функцията, наречена „Featured Topic” вече се тества в News Feed. Всяка от избраните публикации съдържа няколко изречения текст, линк към новина и снимка.

Facebook потвърди, че новата функция е в период на тестване и е създадена, за да помогне на хората да открият истории, които отговарят на вкуса им.

Компанията често прави промени в News Feed, като обикновено тества потенциални функции дълго преди да ги направи официални.

Представянето на новини може да е рисковано за Facebook.

През май 2016 г. Facebook промени процедурите зад секцията „Актуални теми“, след като беше обвинена, че налага цензура на новините за консерваторите, а сенатор републиканец в САЩ настоя за по-голяма прозрачност.

През декември Facebook започна да прави серия от промени, за да се бори с трафик новините и с фалшивите новини, като тези, които бяха разпространявани преди миналогодишните избори за президент на САЩ.

Други услуги, като Twitter и Snapchat, предлагат конкурентни начини за намиране на актуалните новини.

Миналия месец Google промени мобилната си търсачка, за да включи персонализиран списък с линкове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:59 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още