IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Instagram забранява на инфлуенсърите да рекламират някои продукти

В тази категория попадат електронните цигари

15:41 | 19.12.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook и Instagram повече няма да позволяват на инфлуенсъри да рекламират електронни цигари, тютюневи продукти или оръжия в платформите си, използвайки „брандирано съдържание“, пише CNBC.

Instagram обяви, че повече няма да позволява „спонсорирано съдържание“, което рекламира тези стоки.

През юни Instagram съобщи, че прави промяна, която ще позволи на рекламодателите да промотират публикации от инфлуенсъри или потребители, които работят с марки за рекламиране на услуги или продукти.

Потребителите вече виждат надпис „платено партньорство с“ на подобни публикации в Instagram.

Промяната затваря сериозен пропуск в рекламните политики на Facebook. Въпреки че политиката на компанията забраняват реклама на електронни цигари, тютюневи изделия и оръжия, отделните потребители могат да публикуват подобно съдържание, а досега рекламодателите можеха теоретично да плащат за реклама чрез такива публикации.

Компанията заяви, че ще започне да прилага новото правило „през следващите седмици“. Говорител на Instagram обясни, че това е първият път, в който се въвеждат рестрикции за вида продукти, които могат да бъдат рекламирани като брандирано съдържание.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:31 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още