Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Microsoft сменя дизайна на Skype, махайки функцията Highlights

Функцията, наподобяваща Story на Instagram, не бе посрещната особено положително от потребителите на Skype

Microsoft сменя дизайна на Skype, махайки функцията Highlights

Снимка: Ройтерс

Американската технологична компания Microsoft се е отказала да добави нова функция към своята платформа Skype, наречена Highlights ("Акценти"), наподобяваща функцията Story на Snapchat и Instagram, и вместо това отново залага на изчистения дизайн, съобщава CNBC.

Услугата за текстови съобщения и видео разговори заяви, че променя облика на мобилните и компютърни приложения на Skype, за да улесни навигацията и намирането на контакти, а част от тази стъпка е премахването на Highlights.

„През изминалата година проучихме няколко варианти за промени в дизайна“, заяви в блог публикация директорът по дизайна на Skype и Outlook Питър Скилман. "Обажданията станаха по-трудни за осъществяване и Highlights не намери положителна реакция сред повечето потребители".

Още по темата

Мобилната версия на приложението ще включва три бутона в долната част, с които ще се отварят чат прозореца, повикванията и контактите.

Компютърната версия измества тези бутони в горния ляв ъгъл.

Дизайнът на Skype беше променен в края на юни миналата година, когато компанията представи функцията Highlights. Tя не стана особено популярна сред потребителите, а разработчиците ѝ заявиха, че повечето хора предпочитат да използват приложението само за обаждания, видео разговори и съобщения.

Функцията Highlights е подобна на Story, предлагана от конкурентите Snapchat, Instagram и Messenger, при която потребителите могат да документират деня си в снимки и видеоклипове. Това съдържание остава активно за 24 часа, след което автоматично биват премахвани.

От компанията разработчик заявиха, че последната актуализация на приложението е само първото от още много през следващите няколко месеца.

Skype се бори да запази лидерството си на пазара за подобен тип платформи, докато конкуренцията в лицето на FaceTime, WhatsApp, Messenger и WeChat продължава да расте.

Според данни на Statista WhatsApp е водещото чат приложение с 1,5 млрд. месечно активни потребители, докато Skype разполага само с 300 млн. месечно активни потребители.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
11
 
1
преди 10 месеца
Уникална способност - да купиш за милиарди нещо добре работещо и изключително популяно и да го съсипеш.

Още от Социални мрежи
Чад вдигна забраната си над социалните мрежи