Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Сандбърг: Никой не знае колко силен ще е ударът за рекламната индустрия

Главният оперативен директор на Facebook заяви, че компанията има готовност да продължи да работи

Сандбърг: Никой не знае колко силен ще е ударът за рекламната индустрия

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг заяви, че никой не знае колко силно ще е влиянието на коронавируса върху рекламната индустрия, пише CNBC.

На въпрос как е позициониран рекламният бизнес на Facebook и дали ще успее да укроти спада, причинен от разпространението на COVID-19, Сандбърг коментира, че индустрията със сигурност ще бъде негативно повлияна, а компанията ще следи ситуацията.

Още по темата

„Знаем, че можем да продължим да плащаме на нашите служители, на нашите изпълнители, знаем, че можем да продължим да действаме“, посочва Сандбърг.

По думите ѝ приоритет на Facebook е да защитава служителите си, като ги кара да работят от вкъщи, докато не спира услугите си за своите потребители.

Коронавирусът вече нанесе сериозен удар на компанията. Книжата на Facebook записаха 28,86% спад на стойността от началото на годината досега, тъй като несигурностите около COVID-19 потопиха пазарите.

На 27 февруари Facebook отмени годишната си конференция за разработчици F8. В началото на март компанията каза на служителите си да работят от домовете си и отказа други конференции. По-рано този месец Facebook временно забрани реклами и обяви за медицински маски.

По света вече има над 181 хил. случая на коронавирус според Johns Hopkins University.

Още технологични новини вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!

гледано: 1501   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Как Facebook излиза извън бизнеса си във времето на пандемия