Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Snap създаде студио за създаване на реклами с добавена реалност

Компаниите ще могат да правят реклами не само за Snapchat, но и за други платформи, твърди компанията

Snap създаде студио за създаване на реклами с добавена реалност

Снимка: Daniel Acker/Bloomberg

Технологичната компания Snap обяви, че пуска студио, което да помогне на брандовете да създават реклами и други преживявания с добавена реалност. Всичко това е част от усилията на компанията да популяризира използването на тази технология, която дава възможност за наслагване на компютърно генерирани образи върху това, което потребителят вижда в реалния свят, предава Ройтерс.

Собственикът на Snapchat стана популярен първо сред младите потребители благодарение на ранните форми на добавена реалност, които ползваше, като филтри за снимки.

Още по темата

Оттогава Snap заложи бъдещето си върху развитието на технологията, като пусна очила с добавена реалност и придоби стартъпи, работещи в тази област и позволяващи на потребителите да пробват как им стоят дрехи във виртуална среда.

Новото студио, наречено Arcadia, ще помогне на марките да създават преживявания с добавена реалност не само за Snapchat, но и за други социални мрежи или уебсайтове, в които искат да позиционират съдържанието си, твърди Джеф Милър, глобален ръководител на творческата стратегия на Snap.

“Целта е да преминем ограниченията на това, което е възможност в добавената реалност“, посочва той.

P&G Beauty, Verizon Communications и развлекателната компания WWE са първите клиенти на Arcadia, което означава, че студиото ще се занимава с цялостната им работа и стратегия, свързани с добавената реалност, твърди Snap.

Arcadia, която ще оперира като отделно подразделение на Snap, също така ще работи с компании на проектна база или ще предлага съвети на брандове и рекламни агенции чрез уъркшопи.

В понеделник Arcadia пусна първия си проект с добавена реалност с веригата за бързо хранене Shake Shack в един от ресторантите ѝ в Ню Йорк.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Петата Facebook конференция у нас събира маркетинг експерти и собственици на бизнес