IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter иска да показва реклами и на хора, които не са нейни потребители

Компанията цели да докаже на инвеститорите, че може да развива още бизнеса си

09:12 | 11.12.15 г.
<p>
	Снимка: архив Ройтерс</p>

Снимка: архив Ройтерс

Twitter търси възможности да започне да показва реклами на хората, които разглеждат туитовете в нейната социална мрежа, без да са регистрирани в нея, пише Bloomberg. Ходът е начин компанията да докаже на Wall Street, че бизнесът ѝ може да продължи да се развива въпреки забавянето на растежа на броя нови потребители.

Повече от 500 млн. души посещават Twitter всеки месец, без да имат акаунт в нея, обяви компанията. Досега рекламодателите можеха да правят кампании, които достигнаха до близо 320-те млн. активни потребители, които влизат със своя регистрация в услугата.

Добавяйки промотирани туитове, които ще бъдат виждани от допълнителните посетители, компанията се опитва да достигне до повече от 800 млн. потенциални потребители, твърди главният оперативен директор на Twitter Адам Бейн.

По думите му има само шепа интернет компании, които могат да предложат това.

Инвеститорите, които са притеснени от забавянето на ръста на броя нови потребители на Twitter, приветстваха решението и акциите на компанията поскъпнаха с 6,6% до 25,91 долара. През тази година те са загубили близо 28% от стойността си.

Twitter защити своята база от потребители, която е около една пета от тази на Facebook, заявявайки, че съдържанието от нейната социална мрежа е широко разпространено и се публикува често в новинарски сайтове, ползва се от телевизиите и излиза в резултатите от търсенето на Google.

Бейн твърди, че броят на нерегистрираните потребители на социалната мрежа нараства. Въпреки това той не разкрива актуални данни за броя им. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:50 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още