Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Twitter се задейства преди изборите за Европейски парламент

Компанията въвежда мерки за борба с дезинформацията

Twitter се задейства преди изборите за Европейски парламент

Снимка: Архив Ройтерс

Twitter планира да пусне допълнителни проверки и да публикува повече информация за политическите реклами в Европа, с което увеличава усилията си да се справи с онлайн дезинформацията на фона на притесненията, че Русия или други страни могат да се намесят в европейските избори през май, пише Bloomberg.

В края на януари Европейският съюз (ЕС) призова технологичните компании да положат повече усилия в защита на платформите си от дезинформацията преди изборите или в противен случай ще се сблъскат с регулации.

От 11 март онези, които публикуват политическа реклама, свързана с изборите за Европейски парламент, ще трябва да доказват идентичността си, както и че локацията им е в ЕС, посочва в блога си компанията.

Информацията за политическата реклама ще бъде събирана в публична база данни, където ще са включени подробности за плащането, колко е изразходвано и към кого е насочена кампанията.

Още по темата

Изборите за Европейски парламент „са особено важни за нас“, коментира Карън Уайт, директор обществени политики в Европа на Twitter. Тя коментира, че рекламните политики ще бъдат активни за националните избори на континента в близко бъдеще. Освен това компанията е създала екип за следене на тенденциите и за следене на потенциалните заплахи.

През септември миналата година Google, Facebook и Twitter подписаха кодекс за поведение, обещавайки да се борят с онлайн дезинформацията в Европа. Google и Facebook също започнаха да внедряват инструменти за прозрачност на политическата реклама в Европа, след като първо направиха това в САЩ.  

Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria

гледано: 1816   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
4
 
1
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Това в демократичния свят го наричаха цензура. Но явно е политически коректно днес да се нарича борба с дезинформацията.

Още от Социални мрежи
Социалните мрежи се сблъскаха с критика заради реклами на тютюневи продукти